Om maar direct met de deur in huis te vallen, ik wil heel graag naar Australie! Ik ben 46 jaar, heb heel veel gereist en doe dit nog steeds regelmatig. Ik ben inmiddels in de gelukkige positie dat ik af en toe een reis mag begeleiden en zo ook veel van de wereld kan zien. Zelf ga ik liever niet georganiseerd en zeker niet naar Australie. Dit lijkt me nou echt zo’n land waar je lekker met een klein groepje kan reizen en niet vast hoeft te zitten aan allerlei vaste routes. Als het ergens leuk is, dan is het lekker om nog wat langer te blijven toch?!
Ik zoek dus gelijkgestemden, want alleen is ook maar zo alleen. In 2004 ben ik een paar maanden op reis geweest en heb toen veel van Azie en Zuid Amerika gedaan. Ik vond het heerlijk om een paar maanden weg te zijn en lekker te laten gebeuren wat er gebeurt. Dus, ik ben weer helemaal klaar voor opnieuw een paar maanden te reizen. Misschien heeft iemand ander nog andere leuke ideeen??
Ik hoor heel graag of er nog meer mensen zijn rond mijn leeftijd die wel even een tijdje weg willen en kunnen!
Ik sta in principe open voor allerlei leuke plannen, maar Australie is al wel heel lang een droom.
Wie weet, tot snel!
hallo wereldvrouw,
Weet je dat de beste manier om Australie te leren kennen is, door er in een kampeerauto doorheen te trekken?
wij hebben dat 6 maanden gedaan in 2007/8 en dit jaar gaan we weer.
Ga je voor een aantal maanden of een half jaar kun je het beste een kopen en natijd weer verkopen.
wij hebben dat gedaan en dit jaar gaan we weer. (sept. tot januari 2010) daarna gaan we hem verkopen.
kijk maar eens op onze site www.thegreywanderers.nl misschien is dit iets voor jou.
hoe dan ook het is een fantastisch werelddeel, waar je niet gauw genoeg van krijgt.
ik wens je dan ook een fijne reis toe.
joop c
Hi Joopc;
Inderdaad de beste manier is met de Camper…heb dit gedaan in 2007(86 dagen) en in 2008(60 dagen) Met huur bij KEA CAMPERS(steeds h/t vanuit Perth).
2007:23745KM 2008:14860…GEWOON FANTASTISCH…
NO WORRIES…NO TECHNICAL PROBLEMS…
Mijn naam is Herma en ben 48 jaar oud.
Ik zoek ook een reismaatje, om in de winter een mooie reis te maken, het liefst naar Australie.
Ben een paar keer in Azie geweest met georganiseerde reizen maar het
lijkt me leuker om vrij rond te reizen met een reispartner.
Als je interesse hebt kunnen we misschien wat afspreken om te zien of we
op één lijn zitten wat betreft de reis.
Het lijkt mij zo leuk om met een camper door het land te reizen en zo veel te zien.
Verder ben ik echt een gezelligheidsmens, flexcibel en makkelijk in omgang.