Twee maanden Australië in jan/feb/mrt 2007. Wie gaat er mee?

Hallo,

Om even de alledaagse sleur te doorbreken, wil ik heel graag voor een maand of twee naar Australië gaan. Ik zit te denken om ongeveer eind januari te vertrekken.
Het lijkt me leuk om met een camper rond te reizen of misschien op een andere manier?!
Lekker rondreizen, leuke dingen doen, steden bezoeken, relaxen op stranden of in parken, af en toe leuk stappen, maar vooral genieten!!!
Het lijkt me ook leuk om met meerdere mensen samen te gaan.
Volgens mij ben ik niet al te moeilijk, zolang ik maar geen hele stille mensen of vage types om me heen heb…:wink:
Ik zoek mensen tussen de 25 en 35.
Ik ben zelf rond de dertig, houd van gezelligheid en veel leuke dingen doen!
Het lijkt me leuk om met wat mensen in contact te komen die eventueel met me mee zouden willen. Laat iets van je horen!!!
Gr. Ploppie

Hallo Ploppie,

Ik,Roald, loop met hetzelfde idee rond om in de komende winter 2 maanden naar
Australie te gaan.
Met een camper lijkt me een goed idee,is me ook al door anderen aanbevolen.
Ben alleen iets ouder(47) dan je doelgroep maar van binnen val ik wel in die catagorie!!Kan goed met dertigers overweg en hun humor is ook zeker de mijne,want humor vind ik belangrijk.:stuck_out_tongue:
Voor info over camperhuur heb ik op de site van Braitman en Woudenberg gekeken(bw campers)Ze zijn wel wat aan de dure kant maar dan kun je al vast
een idee krijgen.
Mijn interesses zijn het ontmoeten van zoveel mogelijk mensen en het opdoen van
ervaringen die wij hier in Nederland ontberen,om het maar even breed aan teduiden.Zou je contact willen maken dan kan dat ook via mijn eigen mail:
[EMAIL=“kariebje@yahoo.com”]kariebje@yahoo.com.
Mocht je alvast een keer een (kennismakings)ritje in een vw-camper willen maken,laat het me weten dan poets ik de mijne en proberen we het uit.

Hallo Ploppie,waarom reageer je niet?
Er is trouwens een fout opgetreden bij het vermelden van mijn leeftijd.
Die is niet 47 maar 37,dus als dat je deed afschrikken,zo erg was het nu ook weer niet!
Of ga je naar Plopsaland ,in je eentje???
Groet en tot mails Roald.

Hey hey

Alles goed. Ik 23 Jarige meid (ik weet het, eigenlijk 2 jr te jong)
Wil voor 3 maandjes richting Azie of Australie.
Misschien een idee om samen te gaan!?

Liefs,
Marjolijn

([EMAIL=“marjolijn_keetels@hotmail.com”]marjolijn_keetels@hotmail.com)

hoi,
Heb jij een camper via BW Campers gehuurd en wat waren jouw ervaringen ?

Nee, ik heb niet met een camper gereisd. Heb voornamelijk gebruik gemaakt van de bus (die je vooraf kunt reserveren), binnenlandse vluchten en ik ben drie weken met twee jongens meegereisd, die een auto hadden gekocht.
Helaas dus geen ervaring met de camper…!