Beste,
Ik ben van plan om zo eind februari 2007 ongeveer 2 maanden te reizen door Australie en wellicht Nieuw-Zeeland. Lekker met een kemper zonder verplichtingen nieuwe mensen ontmoeten en een nieuwe cultuur ontdekken tot aan desnoods komkommers plukken toe. Hoef niet de hele tijd met een camper te zijn hoor:nod: .
Ik ben een 25-jarige, gezellige, sociale, eerlijke, spontane, normaal- en degelijk uitziende meid die van het leven houdt en opzoek is naar avontuur. In februari rond ik mijn 2e studie af en zie de kans om er even lekker tussen uit te gaan. Genoeg mensen om even lekker kort op vakantie mee te gaan (ga voor vertrek Australie nog wel even weekje skien) maar niemand die 2 maanden vrij kan krijgen. Vandaar op deze manier.
Ik ben op zoek naar 1 of 2 personen die het leuk lijken om samen met mij Australie te verkennen. Leeftijd niet ouder dan 40 jaar. Man, vrouw maakt niet uit, als je maar sociaal, eerlijk/betrouwbaar bent en een redelijk niveau hebt. Ook moet je niet al te serieus zijn en overal van kunnen genieten. Heb een hekel aan zeurmensen.:lol:
mail naar [EMAIL=“pat203@hotmail.com”]pat203@hotmail.com en wie weet stappen we samen eind februari op het vliegtuig naar Australie.