Wie o wie (m/v) heeft er zin om met mij, Ronald (42 jaar), rond te trekken in een auto danwel camper door (een gedeelte van) Australie? Ik ben zelf sportief aangelegd, wil uiteraard zoveel mogelijk van het land zien, maar kan ook genieten van het strand. Heb nog niets geboekt, zit ook niet vast aan bepaalde weken, zolang het maar in het najaar is. Kortom alles ligt nog open en alles is bespreekbaar.
Eerdere reizen die ik heb gemaakt zijn o.a. : Nieuw-Zeeland, Canada, Costa Rica, Argentinie, Westkust USA en een aantal cruises.
Lijkt het je wat? Gewoon reageren en wie weet zitten we aan het einde van het jaar aan de andere kant van de wereld
wij zijn er dan zo wie zo ; een geode tip, als je wat van het echte Australiër wil zien , doe het met een degelijke 4x4, en leg het tempo niet te hoog, er komen wellicht nog mogelijkheden later , en dan kan je de rest doen. Neem je tijd … en geniet.
Ik ben van plan om eerst begin Oktober 2 weken vrijwilligerswerk te gaan doen met Schildpadden op Bali en daarna door te reizen naar cairns of Sydney. Ik heb dan tot half december de tijd om de Oost kust te doen. Ik ben 30 jaar en neem even een break na 5 jaar in ons familiebedrijf om wat van de wereld te zien. Ik zou het ook heel vet vinden om het met een camper te doen. Ik ben mega sportief en een fanatiek kitesurfer.
Ik zie graag een berichtje retour.
Je bent jong en je wil wat gelijk heb je , dan ga je denk ik niet de desolaatheid opzoeken van de desert of de outback, maar genieten tussen en met jongeren, Michien heb je dan die vette 4x4 niet nodig , maar een goedkope backpack auto typ falcon wagon.
Als je o sydney vliegt , en je neustwat rond op de parking a het vliegveld , vind je mischien wel een gratis.
Backpakkers die de hunne niet tijdig verkocht krijgen laten deze nog al eens achter op de parking van het vliegveld , met een bord of papier achter de ruit, de sleutels erop, klaar voor gebruik.
als je het legaal wil doen , moet je hem nog wel registeren , dus eerst autokeuring , e dan opnieuw inshrijven op jouw naam, is allemaal best te doen, het lijk wat complex maar da is het niet.