Australie begin 2013

Helloo mensen!

Ik ben wouter (26) uit groningen. Hou van lekker genieten en een feestje op zn tijd. Begin volgend jaar… Rond Januari of Februari wil ik naar australie vertrekken! Ben van plan om minimaal 6 maand en wellicht langer te reizen!

In australie wil ik veel gaan ondernemen en uiteraard lekker genieten. Ik wil er eigenlijk heen zonder planning of iets dergelijks… Dat zien we daar allemaal wel. Het liefste zou ik proberen om een auto aan te schaffen daar. Om een beetje rond te komen wil ik wel gaan werken. Ook zal ik proberen om lekker low budget te leven.

Zijn er mensen die rond die tijd dezelfde plannen hebben? Wellicht is het leuk om samen een start te maken… :slight_smile:

Groeten!

Hoi! Wil je niet eerst 6 weken Nieuwe zeeland doen?! :slight_smile:
Groetjes Marije

Hey Wouter,

Wat leuk dat je naar Australie gaat :slight_smile:

Ik ben sinds mei in Australie (ben hard aan het werk nu om straks weer te kunnen reizen). Begin januari wil ik een week of 6 gaan rondreizen. Ik zou het meeste met de auto willen doen en ik wil heel graag de outback in!!! Dit doe ik liever niet in mijn eentje dus ik ben ook op zoek een reismaatje.

Ik woon en werk in Brisbane trouwens. Weet je al waar je als eerste naartoe vliegt in Australie?

Hallo Damiet, Wouter & Marije,

Ik ben Paul, ben 23 jaar oud, en ik vertrek op 4 december naar Australië. Ik ben van plan om daar, minimaal 3 maanden, rond te reizen en te gaan werken. Ik heb onlangs een jongen uit België leren kennen waarmee ik samen ga reizen. Maar als er meer belangstelling is, is dat wel zo gezellig :).
Ik land in Sydney, en wil daar dan ook NYE (new years eve) mee te maken. Ik heb al een soort van reisschema, maar dat veranderd toch altijd wel :).

Spreekt het je aan, dan hoor ik het graag.

Paul

Hi allemaal,

Mijn naam is Paul, ben tennisleraar van beroep en heb 4 maanden lesgegeven in Sydney (jan-april '12).
Omdat het me zo goed bevallen is en ik eigenlijk alleen maar lesgegeven heb en te weinig heb gezien van beautiful OZ wil ik dezelfde tijd terug dus jan-febr-maart '13, om een roadtrip te gaan maken. De mooie plekken te gaan bezoeken en dan vooral langs de oostkust. Great Barrier reef etc. Gitaartje mee, stranden langs, campings langs, kortom 3 maanden chillen! Ik ben echter op zoek naar een reisgenootje (m/v) om bv een camper te huren.

Lijkt het je wat? Laat dan even een berichtje achter!

Groetjes, Paul

Of ik ga 6 weken met jullie naar Australië… Leuk een camper huren! Ik zou graag 4 of 5 kanarie weg willen,
Gr. Marije

Haha januari natuurlijk!

Ik zit een beetje in dubio…
Óf ik ga weer lesgeven in Sydney van oktober t/m december en dan van januari t/m maart roadtrip doen óf alleen een roadtrip van jan t/m eind maart en dan zou 4/5 kanarie vertrekken ideaal zijn!

http://www.aussierental.nl/chubby_campervan

Gave camper! :slight_smile:

Wat een schattig campertje… Zal je binnenkort ff opzoeken op facebook. Mij kan je vinden onder Marije Leuverink uit Apeldoorn.
Groetjes

Die camper wordt veelal gebruikt door backpackers.

Aanrader!!

Groetjes

Paul

Leuke camper inderdaad!
Ook een optie is een Wicked campervan

Waar willen jullie de rondreis beginnen?

Gaaf trouwens dat je NYE in Sydney gaat vieren Paul

Hi Damiet,

Ja, dat is het zeker! Dat is iets wat je niet vaak mee zal gaan maken. Dus ik wil die kans zeker pakken!
Wanneer vertrek jij Damiet?

Greetz

@ Damiet, laat maar, ik weet al hoe en wat. Je bent er namelijk al.