Reisgenoot voor jaartje Australie mrt/apr 2011

Hallo,

ik wil/ga eind maart begin april naar Australië.
ik heb nog niet geboekt maar dat ga ik binnenkort allemaal regelen.

ik zal even vertellen wat mijn reisplan is want dat is misschien wel handig: ik wil eigenlijk zoveel mogelijk van het land zien van de steden tot aan de outback. ik wil dit allemaal gaan doen met een auto of campervan. ik heb dus geen vast gepinde route en kan gewijzigd wordt op ieder moment van de dag.
ik zoek dus een reisgenoot die rond die tijd het zelfde plan heeft en ook nog een reisgenootje zoekt.
overigens is het werken ook een must aangezien ik geen rijk persoon ben en daarbij ontmoet je ook andere backpackers.

even snel iets over mij: ik ben peter ben 26jaar en kom uit groningen.

groet

Peter

Heb geregeld wordt 5 april met china airlines zijn er nog meer mensen die rond die periode misschien wel met dezelfde vliegtuig gaan???

Hoi Peter,

Ik ben op dit moment in Nieuw Zeeland en vertrek 31 maart naar Australie, Sydney. Misschien kunnen we elkaar in Sydney ontmoeten?! Ik ben ook op zoeken naar mensen om een auto mee te huren. Ik ben van plan 4 maanden in Australie te blijven.

Ik ben trouwens Marije, 24 jaar, ook uit Groningen;-)

Groetjes!

hey marije,

leuk dat je reageerde.
ik heb een optie voor 5 april die ik volgende week ga bevestigen. er was plotseling iets tussen gekomen waardoor het nog niet is bevestigd.

ik ben ook op zoek naar mensen om een gezamenlijk een auto/campervan te huren. maar ik wil ook gaan werken als ik daar ben dus ik weet niet of jij dat ook wil.

ik heb een visum voor een jaar dus kan max een jaar blijven.

gr

peter

Hey Peter,

Ik vlieg 5 april ook met China airlines naar Australië. Heb nog geen echt concreet plan van wat ik na de introductiedagen ga doen. Weet wel dat ik zoveel mogelijk wil zien. Ik ga met een working holiday visum dus kan (en moet) ook af en toe werken.

gr Wouter

ps. Ik ben bijna (maandag) 24 jaar en ik kom uit Alkmaar.

hey wouter,

door familie omstandigheden heb ik mijn reis moeten doorschuiven naar 17 mei.

ik wil vanaf sydney via de oostkust naar cairns en dat wil ik doen met een auto/camper. licht er een beetje aan hoeveel mede reisgenoten ik kan vinden.

in cairns wil ik in tully gaan werken op de bij deze hostel: http://www.bananabarracks.com/ het schijnt echt geweldig te zijn daar en zijn garanderen je werk. in bananen plukken. dus daar wil ik een tijdje gaan werken en dan naar cairns ( stad ) zelf en wil ik verblijven in het gilligans backpackers hostel en als het moet vanuit daar ook nog werken maar meer plezier maken daar.http://www.gilligansbackpackers.com.au/

wat ik daarna wil gaan doen weet ik nog niet echt.
misschien is het wat om contact te houden om wat ideeen uit te wisselen.

gr

peter

Hoi,

Ik vertrek in augustus naar Sydney, en ga dan richting Perth!
Misschien leuk om in contact te komen i.o.d.
Ik verblijf 9.5 maand in Australie en dan 2 maanden NZ en dan nog 2 weken Fiji.

Groetjes,
Sebastiaan

Hey jongens,

Ik vlieg in de 1ste week van Juni naar Sydney.
Ik heb verder helemaal nog niks op mijn werk visum na. Mijn plan is om te gaan werken en gewoon te zien wat er op mijn pad komt. Het plan om een camper of iets te huren is bij mij ook even voorbij gekomen maar dit is alleen haalbaar met meerdere mensen aangezien ik een heel beperkt budget heb. (wickedvans hebben ze goede aanbiedingen)
Nou vroeg ik mij af, wouter, hoe is het daar en ben en blijf je voorlopig nog in Sydney. En had jij een startpakket of heb je alles zelf geregeld?

En peter ga jij gelijk vanuit Sydney door of blijf je daar even hangen?
Nou wellicht kunnen we een beetje contact houden voor als we daar allemaal zijn :slight_smile:

Ik ben trouwens Hanna, 22 jaar, kom uit Utrecht en ik ben opzoek naar een tof avontuur! vandaar dat ik zoveel mogelijk zelf wil gaan regelen. Verder ben ik gewoon makkelijk en volgens mij ook best gezellig en leuk :stuck_out_tongue: