Ik ben op zoek naar een reisgenootje die vanaf april mee wil reizen door Australië! Ik ben zelf nu als au pair aan het werk vlakbij Perth, tot eind maart en daarna wil ik nog de mooie plekken van de rest van Australië zien en genieten van alles! Ik denk voor ongeveer 3 maanden…
Super leuk dat je al aan het werk bent als au-pair in Australië! Heb je dat in Nederland al geregeld of ter plaatse? Het lijkt me namelijk ook erg leuk, maar vind die organisaties hier in NL toch wel erg duur… Misschien heb je goede tips?
Ik vertrek 24 november naar Australië en ben van plan om te gaan werken en reizen. De eerste tijd wil ik graag in de buurt van Sydney blijven, zodat ik daar ook oud & nieuw kan vieren. Verder heb ik eigenlijk geen vaste plannen, dus misschien is het handig om tegen die tijd even te kijken hoe het ervoor staat.
Als je wilt kun je me toevoegen op msn: [EMAIL=“sabine_berends_@hotmail.com”]sabine_berends_@hotmail.com
Hoi Denise!
Ik vertrek rond 10 April richting Australie!
Ik ben van plan om daar 3 a 4 maand rond te reizen, ik boek een open ticket, als er iets mis gaat dan kan ik nog terug!
Het zou altijd leuk zijn om een stukje met elkaar te reizen!
Het zou leuk zijn als ik wat van je hoor!
Groetjes Doreen
Ik ben ongeveer de 2e week van april in Australie.
Ik kom dan aan in sydney. Wat zijn je plannen van rondreizen?
Mijn eerste idee is om rond te trekken met een campertje. Heb je mijn inziens de totale vrijheid van gaan en staan waar je wilt.
Mijn plannen staan nog helemaal open en ben flexibel.
Mijn eerste stukje reis staat al vast… Ik ga met een camper de westkust doen, aangezien ik hier al ben… Dan vanaf Darwin naar Alice Springs en dan naar Adelaide… Dus daar kom ik ongeveer half mei aan!
Vanaf Adelaide wil ik de oostkust doen, maar hoe… Nog geen idee