Australie begin 2013

Hallo,

Ik ben wouter (26) uit groningen. Begin 2013 wil ik voor minimaal 6 maanden naar australie. Als de financien het rond die tijd toestaan dan wil ik zelfs langer. :wink:

In australie wil ik vooral rondreizen en veel van het land zien. Daarnaast wil ik ook graag werken om ervaringen op te doen. En om natuurlijk wat extra bij te verdienen ;). Ik heb verder nog geen plan. Wil in ieder geval de westkust doen. Heb wel een paar ideeen zoals Fraser Island bezoek en de Whitsundays.
Daarnaats lijkt het me geweldig om een auto te kopen of huren en lekker door het land rijden.

Het fijnste zou zijn als ik dit samen met iemand kan doen. Alleen is ook maar zo alleen …:wink:

Zijn er nog meer mensen die deze plannen hebben? Of die het wellicht aanspreekt?

Groeten,

Wouter

Hey Wouter!

Eind september vertrek ik voor 3 maanden naar Azie en daarna is mijn plan om 2 maanden naar Australie te gaan en 1 maand naar New-Zealand. Ik ben dus begin 2013 in Australië! Mijn plan is om eerst met een tour (in een kleine groep van internationale jonge mensen) 22 dagen door het midden van Australie te reizen vanaf Sydney naar Darwin. Daarna wil ik dan zelf de Oostkust doen (in ongeveer een maand), dus van Cairns naar Sydney ongeveer. Weet jij al meer over wat je wilt gaan doen? Ik zat er nu over te denken een buspas te kopen, maar een auto huren kan ook leuk zijn met meerdere mensen. Ik kom ook uit Groningen trouwens!

Groetjes, Magda

Hey Wouter!

Ik ben Laura (22) en kom uit Emmen. Ook ik ben van plan om ongeveer een half jaar te gaan backpacken in Australië ergens begin 2013. Als alles goed gaat ben ik eind juni afgestudeerd en heb dan alle tijd om te sparen en te reizen.

Ik ben mij nu aan het verdiepen in de kosten en een plan aan het maken. Ik zou zelf graag ook de combinatie van werken en reizen willen doen. Twee jaar geleden ben ik een half jaar in Zuid-Afrika geweest en het lijkt me geweldig om, nu het kan, nog eens zo’n reis te maken, maar dan door een ander land. Door de vele enthousiaste verhalen van backpackende familieleden ben ik zelf ook heel enthousiast geworden over Australië.

Zeker voor het begin van de reis is het fijn om iemand te hebben met wie je samen reist. Want inderdaad, alleen is ook maar zo alleen :wink:

Groetjes Laura

Hey Laura!

Ik mik ook op begin 2013 omdat ik dan nog even kan sparen. Daarnaast ben ik ook nu bezig om een soort van plan te maken. Kijken waar ik heen wil en wat ik wil doen.

Ben ook helemaal enthousiast gemaakt door verhalen van vrienden enzo… Ik kan al haast niet meer wachten tot ik vertrek :wink: Zou het dan ook fijn vinden als ik begin 2013 toch wel weg kan uit nederland.

Ik denk dat ik een hele makkelijke reisgenoot ben. Ik vind namelijk alles leuk en vindt het allemaal maar prima haha! Wil dan ook veel dingen ondernemen. En werken en reizen lijkt me gewoon geweldig.

Heb je al een soort van plan? Qua dingen die je wil doen en zien?