Ik ben charlotte en ben 19 jaar. Ben van plan om begin 2013(februari) te gaan backpacken. Deze landen spreken mij daarin heel erg aan: Australië, Fiji en Nieuw Zeeland.
Er staat verder nog niks vast en ben daarom ook erg geinteresseerd in jou mening!
Mij lijkt het vooral leuk om in Australië een kamper te huren zodat we kunnen gaan en staan waar we zelf willen. Ook zit ik eraan te denken om te werken, zodat je echt in de cultuur kunt meedraaien.
Verder ben ik altijd in voor feestjes en uitdagingen, waardoor het me ook leuk lijkt om andere mensen te ontmoeten. Ben daarom ook opzoek naar een leuke spontane reisgenoot, die dit avontuur ook aan wilt gaan.
Als jij die persoon bent of nog tips hebt, reageer dan graag!
Ik wil graag gaan backpacken in 2013 Zodat ik eerst een halfjaar kan werken om het geld bij elkaar te krijgen. Ik wil graag zoveel mogelijk zien dus als het alle drie zou kunnen zou dat super zijn.
Werken en daarvoor kunnen overnachten lijkt me een leuke manier om mensen te leren kennen en lijkt mij inderdaad ook erg leuk! Ik moet wel bekennen dat ik geen rijbewijs heb en dat ik ook niet denk dat ik 'm zal halen voor dan, omdat de reis zelf al veel zal kosten.
Maar ik zal me even voorstellen, haha. Ik ben Emma en ik studeer dit jaar af aan vwo. Ik wil dus graag een tussenjaartje! Ik ben nu nog 18, maar in na mn examen al 19.
Ik hoor graag iets van je!
Hey
Ik ben Lonneke, 25 jaar en wil begin volgend haar gaan backpacken door Australie en Nieuw-Zeeland. Ik wil veel zien en doen. In principe heb ik genoeg geld gespaard en zal de hoofdmoot voor mij dus niet daar werken zijn. Ben jij van plan om meer te gaan werken of af en toe om zo beeld van de cultuur te krijgen? Hoe lang zou je willen gaan? Ik wil tussen de 4 en 6 maanden gaan. Het lijkt mij ideaal om een camper te huren om zo te kunnen gaan en staan waar je wilt. Is het leuk, lekker een paar dagen blijven en anders doorrijden.
Als je denkt dat wij misschien samen kunnen gaan reizen kan je mailen op huis86@hotmail.com
Hi Charlotte ! Ik ben marjolein en ben 21 jaar! Ik wil volgend jaar januari beginnen voor een maand New Zealand ! Voor een maandje daarna naar Australië door vliegen en heel de oostkust af en zou idd ook graag willen werken daar! Hou van uitdagingen zoals duiken surfen skydiven feestjes ! En super veel zien en mee maken!! Daarna ga ik als ik de oostkust heb gehad ook nog even de westkust langs en vanaf daarna vlieg ik naar Bali ! Voor een paar weekjes ik ga totaal een half jaar weg! hoop iets van je te horen!!! Groetjes marjolein
Ik ben opzoek naar een reisgenootje die rond februari/maart 2013 voor ongeveer 3 maanden naar Australie en Nieuw Zeeland wil om te gaan backpacken. 2 maanden langs de oostkust van Australie en dan 1 maand NZ.
Ik hoef niet perse ergens te gaan werken voor geld. Wil de reis wel low budget houden, slapen in hostels of op de camping.
Ik hou van cultuur, avontuur dus veel zien en dingen ondernemen, afgewisseld door relax dagjes op het strand
Wat leuk dat jullie reageren! Jullie hebben dus al erg een eigen plan getrokken zo te merken! Mijn vraag aan jullie hebben jullie dus al wel een ticket gekocht?
Beide verhalen spreken me natuurlijk aan, alleen zou 3 maanden wel te kort vinden om australië/nieuw-zeeland te zien…
Marjolein, wat gaaf dat je ook de west-kust wilt pakken, want naar mijn mening gebeurt dat niet veel… Je gaat dus van Oost naar West, maar gaat dus niet de “outback” in, zoals Alice Springs? Of hoe heb jij je route ong in je hoofd?
Wil je dit allemaal met ov doen of met auto, camper ect?
Jaa ik zou dan vliegen vanaf Cairns naar Alice Springs! Dat wil ik natuurlijk niet missen!
Maar ik zou Januari beginnen dan in NZ een klein maandje, want dan is het daar super mooi weer!! En genoeg te zien ook!
Dan begin Februari naar Australie daar lekker de oostkust pakken! ook wat werken om het idd beetje in evenwicht te houden! En ik zou super graag willen surfen, duiken, skidiven en nog veel meer ! en feesten natuurlijk! haha
en dan idd richting de westkust als ik de oostkust heb gehad! vanaf Perth vlieg ik door naar Bali ! Waar je heerlijk echt vakantie kan vieren! en ook lekker kan surfen! haha!
Ik hoop snel van je te horen !! Ticket heb ik nog niet geboekt… staat wel in optie!
Hoi Charlotte,
Ik heb nog geen ticket geboekt. Aus en NZ word een deel van mijn wereldreis die waarschijnlijk eind september begint. Eerst 6 maanden door Azie en dan wil ik naar Aus en NZ, en daarna door naar midden en zuid amerika. Ik wil over de hele reis 1 jaar doen.
Ik wil in Aus een auto huren en dan langs de oostkust trekken en evt het binnenland in. Heb nog geen concrete plannen.
ik ben andreas 21 uit België
jullie plannen voor in Australië en Nieuw-Zeeland te gaan rond trekken is echt mijn ding, maar alleen zie ik dit niet echt zitten en begin 2013 zou voor mij perfect zijn ( eerst nog wat sparen ) kzou ook ter plaatse willen werken om te kosten te besparen en nog meer toffe dingen ter plaatse te kunnen doen
Hoi allemaal, wat leuk om al die verhalen te lezen. Ik zelf wil met een vriendin naar australie in de zomer van 2013. dan zijn we klaar met school en hebben we alle tijd, misschien is het een idee om elkaars mail te krijgen zodat we misschien een leuk groepje kunnen vormen ?