Australie met Work and Travel sept/okt/nov 2013

Hoi,

Ik ben Birgit en 24 jaar oud, woon in Rotterdam. Ik zou graag dit jaar tussen sept en november voor minimaal 6 maanden naar Australiƫ gaan om daar te werken en rond reizen.
Alle mij vriendinnen zijn daar al geweest of willen niet, daardoor ben ik op zoek naar een reisgenoot/-en met wie de spanning te delen en samen daar naar toe te reizen en/of ook samen verder te gaan :slight_smile:

Misschien zou het leuk zijn ook om eerst te een bakkie te doen en de reis samen te plannen.

Ik ben actief, sportief en hou van actie en nieuwe dingen te proberen en doen. Je kan op mij altijd rekenen!

Wie wordt mijn maatje? :wink:

Gr., Birgit

Facebook: Birgit Vene

Lijkt me zo leuk!
Ben daar voorbije winter geweest, prachtig land (vooral oostkust gedaan!).
Zou je alles op voorhand plannen of zou je gewoon tot ginder trekken en daar alles plannen? :slight_smile:

Hoi Birgit,

Mijn naam is Laura en ik ben 23 jaar. Woonachtig in het Noorden en ik ben vorig jaar afgestudeerd aan de opleiding communicatie. Voor 3 jaar terug ben ik een half jaar in Zuid-Afrika geweest en nu kriebelt het weer om op reis te gaan. Ik ben van plan om een jaarticket te kopen en in Australiƫ te gaan reizen en werken. Nu ben ik op zoek naar iemand om de eerste weken, of wanneer het klikt langere tijd mee samen te reizen.

Ook ik ben actief en sportief en ga geen uitdaging uit de weg. Het lijkt me erg leuk om een keer af te spreken of om via de mail ideeƫn uit te wisselen. Mijn e-mailadres is laura_assen@hotmail.com.

Groetjes Laura