Reisgenoot - woon/werk

Hallo allemaal,
ik ben Lobke, 30, en wil rond September 2012 naar Australie voor ongeveer 1 jaar, om te werken en te reizen. Het is mijn laatste kans om australie op deze manier aan te doen, dus daar wil ik nog gebruik van maken.
Ik ben opzoek naar iemand die dit ook wil doen en misschien samen met mij wil gaan, om het zoeken van woonruimte etc makkelijker te maken.
Ik wil namelijk eerst werken en dan pas rond gaan reizen.
Ik heb in het verleden veel gereisd in azie en ik heb tevens 5 jaar in het buitenland gewoond.
Ik kwam dit forum tegen en ondanks dat ik nooit een reisgenoot nodig heb gehad of gezocht, lijkt het me nu best leuk.
Lijkt het je wat? reageer dan! kunnen we misschien even een keer afspreken om te kijken of het klikt. Ik woon in a’dam.
Lobke

hey ik ben ook van plan om een jaartje downunder te gaan. Kben ook op zoek naar reisgenootje kheb op fb een groep aangemaakt met 6leden die ook die tijd gaan om zo te kunnen praten hoe wie wat waar samen dus moest je interesse hebben voeg me maar toe
https://www.facebook.com/jonas.backer13

Hai Lobke,

Leuk om je berichtje te lezen. Het lijkt namelijk net of ik het zelf heb geschreven! Ik ben Marleen 28 jaar en heb ook al veel gereisd. Ook veel in Azie :slight_smile: Ik vertrek 25 september voor een jaar naar Australie. Heb er onwijs veel zin in!

Het lijkt me erg leuk om (een gedeelte) een reismaatje te hebben! Wie weet dat het klikt en dat we kunnen afspreken.

Ik hoor het wel van je.

Groetjes Marleen.