Reisgenootje Australie (of Canada)

Hey!

Mijn naam is Loes Mertens en ik ben 20 jaar. Omdat ik op dit moment bezig ben met een studie die ik niet zie zitten, maar ook geen idee heb wat ik wel wil, wil ik graag er even helemaal tussen uit. Ik wil al heel lang naar Australie dus dit is voor mij een ideale mogelijkheid. Ik ga wel liever niet alleen, of vind het in ieder geval leuker om samen met iemand te starten zeg maar. Ik heb al veel gekeken naar wat ik zou willen gaan doen down under en eerlijk gezegd lijkt me zo veel leuk dat het me weinig uit maakt. ik wil wel graag veel van het land gaan zien en dus niet te lang op een plek blijven hangen. Ik wil gewoon graag een super leuke tijd daar hebben en leuke mensen leren kennen! Ik heb niet echt een concrete tijd dat ik wil vertrekken en ook niet voor hoe lang. Ergens tussen nu en juni-juli 2007. Laat wat horen als je dit wat lijkt!

Groetjes!!!
Loes
loesjemertens"hotmail.com

Hoi Loes,

Net zoals jij ben ik op zoek naar een reisgenootje. Ik heb echter plannen om rond half/eind oktober te gaan omdat ik dan in de zomervakantie lekker kan werken. Ga je alleen naar aussie of ook naar nieuw zeeland? Dat laatste zou ik ook zeker doen… je bent er toch in de buurt! Ik wil voor een jaar gaan en dan reizen, werken, lekker vakantie houden maar toch actief zijn.

Let me know wat je wilt. Het lijkt me leuk om met iemand anders samen te gaan. Alleen is ook maar zo alleen!
Ik hoor het wel he!

Groetjes bettine

Ps. Ik ben ook 20 en woon in Noord Brabant