Ik ben Marloes, 23 jaar en werkzaam als teamsecretaresse bij een GGZ instelling. Mijn contract loopt eind dit jaar af, welke helaas niet wordt verlengd. Iets waar ik somber over kan zijn, maar wat ik niet ben! Ik zie het als mijn kans om nu mijn droom waar te maken, namelijk de door velen gewenste reis maken. Ik heb natuurlijk al tijden lopen fantaseren over hoe en wat, zelf neig ik heel erg naar Australië. Backpacken, roadtrip, afwisselend met werken. Het zijn dromen, dus ideeën etc. zijn meer dan welkom.
Het het was de bedoeling om dit alleen te doen, je leert snel genoeg nieuwe mensen kennen. Maar het lijkt me toch ook wel erg leuk om dit samen met iemand te doen.
Voel je vrij om me te berichten. Ik hoor het graag!
Hoi Marloes,welkom op wereldwijzer!
Heb je al het Reisgenoten Forum ontdekt hier op wereldwijzer?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent Marloes!
Succ6 nog met het vinden van een reispartner !
groet,georgessiam.
Ik heb Australie vorig jaar gedaan met de rugzak! Ik ben alleen geweest. Ik had enkel een vlucht heen en terug geboekt en verder niets. Je leert idd heel snel mensen kennen. Op het vliegtuig raakte ik al aan de praat met een chinees die in Melbourne woont en werkt. Hij heeft mij gezegd wat zeker te bezichtigen en waar ik naartoe kon als ik van het vliegtuig stapte. Ik heb zoveel mogelijk proberen te zien en heb er enorm van genoten!