Reisgenootje gezocht 2014 m/v 21-30

Hey hallo,

Ik ben Marloes, 23 jaar en werkzaam als teamsecretaresse bij een GGZ instelling. Mijn contract loopt eind dit jaar af, welke helaas niet wordt verlengd. Iets waar ik somber over kan zijn, maar wat ik niet ben! Ik zie het als mijn kans om nu mijn droom waar te maken, namelijk de door velen gewenste reis maken. Ik heb natuurlijk al tijden lopen fantaseren over hoe en wat, zelf neig ik heel erg naar Australië. Backpacken, roadtrip, afwisselend met werken. Concrete plannen heb ik niet, jouw ideeen zijn meer dan welkom.

Het was de bedoeling om dit alleen te doen, je leert snel genoeg nieuwe mensen kennen. Maar het lijkt me toch ook wel erg leuk om dit samen met iemand te doen.

Voel je vrij om me te berichten. Ik hoor het graag!

Groetjes,
Marloes

Hii Marloes,

Eind feb kom ik aan in Sydney voor een half jaar werken en reizen door Australie… Alles ligt verder nog open :). Misschien een idee om even te mailen!
kimschievink1988@hotmail.com

Groetjes

Hoi! Ik kom 31 december aan in Cairns vanaf daar wil ik twee maanden door Queensland gaan reizen 28 februari stap ik weer op het vliegtuig in Brisbane om naar Auckland te vliegen. Misschien is één van jullie ergens deze maanden ook in Queensland te vinden? :slight_smile: Groetjes, Eva

Hey Marloes,

Ik zit ‘helaas’ in het zelfde schuitje. Ik zit nu een aantal weken thuis omdat ik ook geen contractverlenging heb gekregen. Ik was aanvankelijk van plan om vanaf maart 2014 te gaan reizen naar Azië en eventueel Australië, maar nu ik dus geen verlenging heb gekregen zie ik mijn kans schoon om gewoon lekker eerder weg te gaan! Ik heb besloten om voor Australië te gaan en daar eerst wel te gaan werken voor een bepaalde tijd om zo genoeg budget op te sparen om ongestoord te kunnen gaan genieten, waar het avontuur mij dan ook maar heen leidt!

Weet jij al meer wat je gaat doen? Aangezien je bericht een maand oud is :slight_smile: Ik ben benieuwd! Ik ben ook van plan om alleen te reizen maar het lijkt mij toch ook wel fijn om sowieso het begin van het avontuur te kunnen delen met een of meerdere leuke mensen! Je mag me gerust mailen: technoane et gmail punt com.