Ik ben van plan om in maart of april een weekje of 3,4 in Australie of NZ rond te trekken. Ik vind het gezelliger om samen met iemand te reizen, maar al mijn vriendinnen moeten werken/studeren dus vandaar dat ik hier een oproepje plaats! Ik ben 23 jaar en onlangs afgestudeerd (rechten). In juni start ik met werken maar daarvoor zou ik graag nog een mooie reis maken! Ik ben van plan veel mooie plekken en natuur te gaan bezoeken, maar ik heb ook zin om op het strand te liggen en niks te doen!
Ben jij ook van plan om zo’n reis te gaan maken, en zoek je nog een leuk reisgenootje? Let me know!
Hej Carolijn,
Ik zit momenteel in exact dezelfde situatie als jou… Ben zo goed als afgestudeerd, wacht enkel op het officiële nieuw met m’n thesisresultaten.
Ben reeds op zoek naar vast werk, maar zou vele liever eerst enkele weken op reis gaan. Toeval of niet, Australië/NZ is ook m’n eerste keuze!
Mijn vrienden moet ook werken of studeren nog, dus zou leuk zijn om een leuke reisgenote te vinden voor zo’n verre reis!
Net als jou wil ik graag de mooiste plaatsen van het land gaan bezoeken, maar genieten van het mooie weer op het strand en het uitgaansleven eens gaan verkennen lijkt me ook super!
Stuur me maar een mailtje als je interesse hebt: <contact via pb>
Groetjes Jente!