Ik wil voor 2,5 maand op reis naar (Oost)Australie van Sidney naar Cairns. Het lijkt me gezellig om dit samen met iemand te doen. Ik ben sportief ,houd van feestjes en dingen zien. Al vind ik mijn rust pakken ook belangrijk, dus af en toe een dagje strand!
Ik ben 25 jaar en heb mijn diploma Sport en bewegingseducatie.
Ik heb zin om de ervaring van mn leven te ondergaan:D
Wie lijkt dit leuk en wil ook rond deze tijd gaan?
Mijn naam is Lianne, 24 jaar en ik ben van plan om begin maart naar Australië en misschien Nieuw Zeeland te gaan reizen, ook voor een maand of twee, drie. Ik studeer begin maart af aan mijn lerarenopleiding en dan wil ik even twee maanden op avontuur voordat ik aan het werk moet. Ik ben spontaan, avontuurlijk, hou ook van uitgaan en cultuur, natuur, strand en ook jungletochten e.d. wil ik graag maken. Wel zou ik het liefst ook nog Alice Springs willen zien (Ayers Rock). Wel vind ik het belangrijk dat er een klik is en dat we op elkaar kunnen vertrouwen natuurlijk. Ik heb al eens via deze website met een reisgenootje gereisd dus ik weet dat dat mogelijk is haha. Mocht je nog een reisgenootje zoeken, dan hoor ik het graag
Mijn planning is om vanaf januari naar NZ te gaan tot ongeveer de 1e week van maart, daarna naar Australie tot eind juni. In Australie wil ik gaan reizen vanaf Sydney naar Cairs.
Gr
Marco
P.s. Ben 27 jaar en als ik ga reizen betekend het dat ik in augustus een nieuwe baan heb, dus lekker een half jaartje reizen!
En eindelijk is het zover, heb alles kunnen regelen zodat ik op reis kan gaan!
Definitieve planning is 18 januari richting Nieuw-Zeeland en vanaf Nieuw-Zeeland naar Australië(Sydney) op 14 maart!