3/4 weken rondreis Australie

Hallo, ik ben een man van 19 jaar en wil aankomend jaar in mei of juni voor 3 á 4 weken een rondreis maken door Australië. De datum weet ik nog niet precies, ik zal al in Australie zitten omdat ik daarvoor voor 3 weken een cursus engels ga volgen. Ben jij geinteresseerd in die rondreis, laat dan iets van je horen.

Haaiii,

Jaaaa ik wil met je mee! Hahaha. ik zit al 2 jaar te roepen dat ik naar australie wil, maar niemand die mee wil! Lekker genieten van de zon, zee, strand. Dagje surfen(lessen hoor, ik kan het namelijk niet =P, maar meer om de feeling), genieten van het uitgaansleven(die schijnt geweldig te zijn in australie!) en de bezienswaardigheden bekijken! en om niet te vergeten af en toe even lekker winkelen =P Hahaha. Sorry als je nu al denkt, noo wayy (A)

Ik zal even wat over mezelf vertellen, ik ben 19, in mijn vrije tijd volleybal ik, hou ik van dansen en uitgaan ;-), lekker shoppen en pak ik graag een filmpje! Verder studeer ik nog accountancy(het klinkt saaier dan dat het is!)

Het probleem is alleen dat ik alleen kan rond 25mei t/m 19 juni. Dus ik hoop dat jij ook rond die tijd wil gaan! Aangezien je aangeeft dat je nog niet weet wanneer, dus laat me weten hoe en wat!

xx

Hooi!!

Ik wil ook in jou periode vertrekken!
Ben van plan veel te zien en te doen! Ik ben vooral op zoek naar een vliegmaatje en vervolgens de eerste paar weken mee rond te trekken!

Ik hoor graag van je!

Zoë (18)

Heey!

Ik heb intussen heel mijn vakantie geregeld en alles is al geboekt, ik vertrek op 27 april, maar ik ga eerst 3 dagen naar hong kong en dan vlieg ik pas door naar sydney. Dus dat vliegmaatje gaat denk beetje lastig worden.

Groeten,
job

Hey Zoe (sorry weet niet hoe je de puntjes op de e krijgt)

Ik zag je berichtje staan en las dat je graag naar Australie wilt.
Mij lijkt dit ook leuk en dan vanaf half mei tot begin juni (iets van 3 weken?)
Heb namelijk nogal last van heimwee dus 3 weken is lang genoeg voor mij.
We kunnen dan ook mooi samen in het vliegtuig zitten.

Ik hoor graag snel van je

Groetjes Dianne (21)