Australië paar weken rondreizen

Hallo allemaal,

ik ben een 31-jarige leuke Friese jongen wonende te Groningen. Ik zoek een reisgeno(o)t(e)om een paar weken wat stoom af te blazen in Australië, bijv dmv het huren van een auto of camper en vervolgens daarmee de leuke plekjes van het land te bezoeken.
Ik denk hierbij niet aan backpacken of werken voor de kost, maar lekker rondreizen.

Lijkt het jou ook leuk en wil je gewoon even weg uit Nederland om tot rust te komen? Laat het me weten!

Groetjes

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon4.gif

Hallo,

Heb je al een idee in welke periode je gaat?
Ik ben zelf een 32 jarige friese vrouw (nu wonende te zwolle, maar ook in groningen gewoond). Ik ga in januari 3 weken naar australie (adelaide) ivm familiebezoek, maar wil daarnaast ook nog reizen.

Hallo,
ik wou graag rond half januari vertrekken ivm werkzaamheden die ik af moet maken. Daarna wil ik eigenlijk gelijk vertrekken.
Ben je van plan om 3 weken te reizen of wou je naast familiebezoek ook nog langer rondreizen en welke route heeft je voorkeur?
Ben ook erg benieuwd naar je karakter/persoonlijkheid etc, en wat je van een reisgenoot verwacht…

ik wil gewoon even weg uit Nederland !!!
dit is mijn msn adress: [EMAIL=“lov3_poison@hotmail.com”]lov3_poison@hotmail.com

xxsjes

Hallo,

Ik vertrek de 20e januari weer vanuit Adelaide. Ik zit zelf te denken om de laatste week van mijn verblijf te reizen en daar ben ik me nog op aan het orienteren. Het lijkt me leuker en gezelliger om dit met een aantal mensen te doen.
Een paar woorden die bij mij passen zijn sportief (squash, zeilen en teamsport als bv basketbal, hockey), nuchter, flexibel, hbo-nivo (paramedisch) en christen. Dat laatste is heel belangrijk in mijn leven, maar respecteer en sta open voor andere meningen. Mocht je meer willen weten (over mijn persoonlijkheid), dan heb ik dat liever via mijn mail: [EMAIL=“welmoeddijkstra@hotmail.com”]welmoeddijkstra@hotmail.com. Uiteraard zou ik dan ook meer van jouw willen weten en wat jouw verwachtingen zijn.