Ik (23j) heb plannen om rond december richting Australië te gaan. Lijkt me super gaaf om oud & nieuw in Sydney te vieren. Vervolgens wil ik een camper / auto huren om ruim 2 maanden het land te verkennen.
De route, uhh, nog geen idee. Ik zie het allemaal wel, zolang ik maar veel van het landschap zie en leuke activiteiten kan doen. Dit is dan zowel avontuurlijk als feesten, daarnaast natuurlijk van de rust genieten:slywink:.
Heb je interesse om mee te gaan of om van gedachte te wisselen, laat wat van je horen…!
Ik ben 23 jarige Belg en heb quasi zelfde planning, zou ook graag veel sport doen: surfen, paardrijden, duiken, mountainbiken, etc. Liefst zou ik de Oostkust afreizen, diverse steden en het landschap bezichtigen,etc. Ben jij van het sportieve type?
Sorry voor de wat verlate reactie…
Het lijkt me zeker gaaf actieve dingen te doen, en ja, ben ook wel sportief aangelegd…
Hoe ver zijn jouw plannen inmiddels? Al e.e.a. geboekt?
Mijn plannen zijn uhh, nog niet echt ver… Hangt allemaal erg af hoe het loopt op me werk en evt. met een nieuwe baan. Wanneer eea niet doorgaat, wil ik wel erg graag naar Australië. Misschien dan ook wel voor een langere periode, als het bevalt natuurlijk…
Heeij hallo!!!
Nog steeds opzoek naar een reisgenootje?
Ik ga zelf 2 januari naar melbourne voor 3 maanden en vlieg terug op cairns 28-3 zou het leuk vinden om samen te reizen!
Voeg me anders toe op msn als je wilt grtjez melissa [EMAIL=“meliz83@hotmail.com”]meliz83@hotmail.com