Rond december 3 mnd Australie met camper / auto

Beste avonturiers,

Ik (23j) heb plannen om rond december richting Australië te gaan. Lijkt me super gaaf om oud & nieuw in Sydney te vieren. Vervolgens wil ik een camper / auto huren om ruim 2 maanden het land te verkennen.

De route, uhh, nog geen idee. Ik zie het allemaal wel, zolang ik maar veel van het landschap zie en leuke activiteiten kan doen. Dit is dan zowel avontuurlijk als feesten, daarnaast natuurlijk van de rust genieten:slywink:.

Heb je interesse om mee te gaan of om van gedachte te wisselen, laat wat van je horen…!

Grts,
Patrick

Hallo Patrick!

Wat een leuk idee! Ik ben zelf nog heel erg aan het zoeken naar waar en wanneer ik precies heen wil, ik zit ook te denken aan Australie, NZ of Thailand, Indonesie…
lijkt me leuk wat meer van je te horen!

Groetjes Rosanne, (20j)

Hoi Patrick,

Ik vertrek 10 nov voor een jr naar australia, new zealand, thailand ect…
De eerste 2 mnd t/m eind januari blijf ik rondom sidney in de buurt.
Mijn idee is ook om in Sidney nieuwjaar te vieren.
Miss kunnen we elkaar op de hoogte houden voor leuke feestjes, en avontuurlijke trippys?!

.Groetjes Charlotte

Heey Charlotte,

Bedankt voor je berichtje. 10 november, dus nog maar een maandje…!

Mijn plannen staan nog wel in de kinderschoenen, weet nog helemaal zeker of alles wel lukt, ivm werk en misschien wel een nieuwe baan.
Wanneer ik meer zekerheid heb van me plannen, lijkt het me zeker leuk contact te houden en misschien wel down under te meeten!

Groeten,
Patrick