Op dit moment loop ik stage in Melbourne en op 19 april vertrekt mijn vliegtuig weer naar Nederland, maar voor dit tijd wil ik graag nog een maandje rondreizen in Australië! Mijn idee was om een campervan te huren en dan van Sydney naar Cairns te reizen, of andersom dat maakt niet heel veel uit. Ik heb al veel mensen hier in Australië ontmoet, maar niemand lijkt dezelfde plannen te hebben en het lijkt me leuker om dit toch met iemand anders te doen.
Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben 23 jaar en doe op dit moment mijn MSc in Wageningen. Ik ben makkelijk in de omgaan en hou van diverse activiteiten zoals: kamperen, uitgaan, shoppen, sightseeing, natuur, relaxen op het strand, surfen en hiken! Kortom ik ben eigenlijk voor alles wel in.
Lijkt je dit wat dan kunnen we misschien samen plannen maken:)
Cheers, Iris
Ik kom eind maart richting Australie. Ik wil ook het liefst een camper huren en een beetje rond rijden maar alleen lijkt dat me minder leuk.
Ik weet niet wanneer jij wilt beginnen met je reis? en wanneer precies.
Ik ben 27 jaar woon in Breda en ben Stewardess bij KLM.
Als je interesse hebt laat me maar weten wat je wilt doen.
Hoi,
ik ben al in Australie, zit nu in Byron Bay op weg naar Cairns, waar ik rond 17 maart verwacht te zijn. Ik vind het leuk om een paar dagen met anderen op te trekken, dus als je plannen ergens aansluiten op de mijne: laat maar weten!
Groet, Annemiek
PS Ik heb nog wel een goede tip voor als je een camper wilt huren: Jucy Rentals. Erg coole campertjes, van alle gemakken voorzien!
Ik heb besloten om de oostkust via een tour te doen. Ik zal 2 april vertrekken in Cairns en aankomen in Sydney op 15 april. Voor die tijd ga ik ook nog naar Sydney (rond half maart), Alice Springs (24 t/m 28 maart) en Darwin (29 t/m 31 maart). Dus als iemand rond die tijd ook in één van deze plaatsen is…