Ik wil naar Australië in oktober/november 2011 voor een maand. Al mijn vrienden zijn al gesetteld dus de planning is om alleen te gaan. Zou het wel leuk vinden om met iemand samen door het zuiden te trekken in een camper of auto. Ben bijna 26 en heb het lang genoeg uitgesteld. Er is nog geen vaste planning omdat er zoveel te zien is. Een duikcursus lijkt me wel leuk.
Hoor het graag als jij je hier ook in kunt vinden.
Ik ga volgende maand als het goed is samen met mijn vriend voor een jaar die kant op maar dan nemen we wel onze fietsen mee om met de fiets nog dichter bij de natuur te kunnen zijn. Wij nemen de oostkant van Australie en jij?? waar ga jij precies landen? Ik geef je mijn emailadres wel even zodat we kunnen mailen. alike_buwalda@hotmail.com
Ik ben vanaf begin augustus tot begin november in Australie aan de oostkust. Ik ben van plan de laatste maand van Cairns naar Brisbane te gaan. Laat maar weten wat je plannen zijn, misschien kunnen we samen een auto of camper huren. Je kan mailen als je dat wilt....jetsevandermeulen@hotmail.com.
Ik ben van plan eind 2011 / begin 2012 richting Australie te gaan voor ca. 1 maand / 5 weken en zoek ook nog een gezellige reismaat.
Post even een berichtje op mijn profiel als je dezelfde plannen hebt!
Ik ga eind oktober naar Melbourne. Mijn planning is om een half jaar tot een jaar in Australië te verblijven. Misschien is het leuk als wij de eerste maand met elkaar optrekken? Mijn leeftijd is 30 jaar…