Hoi, ik ben Maaike 22 jaar oud en ben van plan rond november 2011 voor 1 of 2 maandjes naar australie te vertrekken. (langer is helaas niet mogelijk kan niet langer verlof opnemen op mijn werk)
Concrete plannen heb ik nog niet bedoeling is wel om langst de oostkust te gaan reizen (syndney naar cairns) maar heb jij dezelfde plannen en zie je het zitten om samen met reisgenootje een mooie reis te maken dan hoor ik het graag!
Liefs Maaike
Hey Maaike,
Ik ga eind volgende maand naar Australie om eerst 5 maanden te studeren tot begin november en daarna wilde ik ook gaan reizen langs de oostkust. Van november tot midden januari wil ik reizen in oostkust van Australie en daarna wil ik nog een week naar een land in Azie (waarschijnlijk Maleisie). Aangezien we ongeveer de zelfde plannen hebben, is het goed idee om samen te reizen. Groetjes, Mo
hallo,
Ik las je berichtje en ook ik ben van plan om rond november richting azie te gaan. Ik heb zelf ook nog niet echt concrete plannen en het lijkt mij leuk om dit samen uit te gaan zoeken…zoek je nog een reismaatje en lijkt je dit gezellig om samen te doen??
Ik ben 24 en net afgestudeerd voor psychomotorische therapeut…
Groeten Wendy
Hee Maaike!
Ik ga eind november tot begin januari naar Australië ook de oostkust afreizen, alleen ik ben van plan om van Cairns naar Sydney te reizen, haha!
Ik weet niet of je per se van Sydney naar Cairns wil reizen of bereid bent het om te draaien? Want dan zou het goed uitkomen, want verder hebben we dezelfde plannen! Ik kan helaas mijn route niet omdraaien omdat ik later nog doorreis naar NZ en in sydney rond nieuwjaar al plannen heb!
Laat maar weten of je het ziet zitten
groetjes, Lorijn!
Hey ,
Komen jullie anders ook naar De Australie meeting?
28 nov. 15:00 Waalkade Nijmegen
Reageer hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=776669#post776669