Hoi allemaal!
Ik ben Iris, woon in Nijmegen en word in januari 25. Begin 2010 ben ik van plan om voor een jaar naar Australie te gaan. Graag zou ik dan willen beginnen met werken op een ranch o.i.d. en van daaruit verder te reizen en te zien wat de dagen mij brengen. Uiteraard het liefst met een campervan. Ik ben niet rijk, dus werken zal wel moeten haha! Het is natuurlijk leuker om met z’n tweeen of met een klein groepje te gaan dus vandaar dat ik op zoek ben naar een gezellig reisgenootje. Is er iemand die dezelfde plannen heeft als ik (of eigenlijk geen plannen en maar gewoon te zien wat er op je pad komt ;-))? Ik hoor graag van jullie!
Wel zit ik nog met een vraag, ik heb namelijk een koopwoning die ik moet verhuren voor de tijd dat ik weg ben… heeft iemand daar ervaring mee? Alle tips zijn welkom!
Leuke plannen heb je! Ik vertrek zelf 28 december richting Sydney en ga daar eerst oud en nieuw vieren. Vanuit daar ga ik mijn reis verder plannen. Het lijkt me leuk om een cursus op een ranch te doen, de outback in te gaan, te surfen en te feesten natuurlijk. Ik zou ook graag een camper willen huren met een reisgenoot of met een groepje. Ik heb dus ook nog niet echt vaste plannen. Ik zie het wel!
Hoi Femke,
Klinkt leuk! Ik heb echt nog helemaal niets gepland haha dit is echt weer een impulsief idee van me. Zoals het er nu uitziet ga ik in januari eerst een maandje naar Thailand en als ik terug kom ga ik nog even werken, mijn huis verhuren en dan een jaar naar Australie. Maar het kan ook allemaal anders lopen…
Groetjes Iris
Ik ben Marloes, 22 jaar en heb ongeveer dezelfde plannen als jullie hebben, eigenlijk geen vaste dus. Ik wil ook rond februari/maart voor een lange tijd naar Australie vertrekken. Het visum is al binnen, nu de rest nog.
Het idee van een camper huren/kopen was ook bij mij al opgekomen en inderdaad verder gewoon zien wat er op mijn pad komt, ik sta overal voor open.
Lijkt me leuk om dit te kunnen doen met reisgenootjes, alleen ik ook maar alleen he;)
Hoi Allemaal,
Deze post is voor mij niet meer van toepassing, plannen zijn gewijzigd! Ik ga eind januari voor een half jaar naar Zanzibar :-D. Jullie veel succes met de voorbereidingen voor jullie reis.
Groetjes Iris
Ik ga begin februari naar Australie en wil graag beginnen in Melbourne. Verder wil ik (nog) niet te veel plannen en zal ik ook moeten werken!Go with the flow! Een camper huren leek mij ook wel wat maar in je eentje niet echt haalbaar.
Ik heb een jaar Nieuw Zeeland gewoond en al de backpackers mentaliteit leren kennen (wicked campervans zijn echt super).
Ik ben recentelijk afgestudeerd, woon momenteel in Den Bosch en word in januari 25.