Australie eind 2008 / begin 2009 1 jaar

Hoi, ik ben Joep ( een jongen doh ), 22 jaar, en ik wil zoals zovelen hier, er lekker tussenuit, ik heb nu zo’n 2 en een half jaar full time gewerkt, en wil nu eindelijk wel eens weg naar Australie, geld gespaard en alles, maar echt gaan is een tweede ding, toch wel eng, hoe begin je zoiets.

Omdat ik eigenlijk niet alleen wil gaan, in ieder geval in het begin niet, zoek ik iemand die mee wil, dus samen weg daarheen, ik wil voor een jaar, werken, reizen, autootje, BBQ, strand etc. Ik ben niet zo van het plannen, gewoon kijken waar je terecht komt lijkt me het leukst.

Ik heb nog niets uitgestippeld, maar met een groepsreis, starterspakket etc, lijkt mij het beste. Bijvoorbeeld met backpackers.nl

Wil je me beter leren kennen, stuur of msn dan ff wat naar joepy87 bij hotmail. Of laat wat achter hier, laat me leuk om wat te horen als je intresse hebt…

Hey Joep,

Zat net je berichtje te lezen. Zag dat je hem al een tijdje
geleden geplaatst had. Ben erg benieuwd of je al iemand hebt gevonden die met je mee gaat en hoe het ervoor staat met je plannen. Ik zit zelf met dezelfde problemen als jij. Wil ook al lang erg graag voor een langere periode naar Australíë, maar de stap om het ook daadwerkelijk te gaan doen is en blijft erg groot. Ik ben er de laatste tijd wel steeds meer mee bezig en kan het toch niet uit m’n hoofd zetten. Nou ja ik hoor graag van je…

Groetuh Hans