Welke Agency Incatrail?

Hallo,

ik wil binnenkort de incatrail gaan lopen. nu heb ik al geïnformeerd bij verschillende agencies in cusco. het is niet bepaald makkelijk om een beslissing te nemen. ze lijken allemaal op elkaar qua kantoortje en prijs.
heeft iemand goede ervaring met een agency (ook betaalbaar graag)?

alvast bedankt!

esther

Ha,

ik heb de trail via een hostel in Lima geregeld. De eigenaar van dit hostel is een Belg en regelt alles perfect voor je, je kunt hem voor je reis al benaderen met je vragen per mail.

Succes, het is top daar!

www.safeinlima.com

Vrienden van mij hebben de Inca Trail via SAS Travel geboekt - ik geloof dat je bij Sas travel ook via internet kunt boeken. Je moet het zo ver mogelijk van tevoren boeken, want de Inca trail zit prot vol!

Ik weet niet of ik nog op tijd ben met deze tip: 5 jaar geleden hebben we ter plekke geboekt bij Hope travel, 50 meter vanaf de plaza de armas in cusco, in een van de zijstraten.
Goed bureautje, ook toen we onderweg problemen kregen zijn we door hope goed geholpen (achteraf in ieder geval).

ik hoorde dat de incatrail in febr dicht is.weet iemand daar iets meer over te vertellen!!!

Groetjes,
Elsje

Klopt, ieder jaar is de Incatrail in februari gesloten omdat toeristen zoveel afval achterlaten dat 1 hele maand per jaar nodig is om de route schoon te maken en anderszins te onderhouden. Volgens mij zijn in februari wel alternatieve routes beschikbaar, die ook echt prima zijn.

1 like

Dank voor je reaktie.

Onze dochter is vanmorgen aangekomen in Buenos aires.Ik zal het haar in ieder geval doorgeven.

Groetjes Ellen