Welk strand op Kho Phangan

Hoi,

Na veel wikken en wegen hebben we besloten een paar daagjes (5 inc aankomst en vertrekdag) naar Kho Phangan te gaan.
Wat we van Koh Samui zien is alleen maar resort en luxe, ik mag de 30 dan gepasseerd zijn maar hou nog wel echt van het backpackerssfeertje!

Koh Tao is voor zo’n korte periode te ver varen vind ik…

Dus nu is de volgende vraag; waar moet ik heen?

10 jaar geleden stond ik op de toen nog redelijk onbekende fullmoon party, dit jaar ben ik blij dat dat niet in de periode valt dat wij heen gaan. Ik hoef daar ook niet heen, ik lees dat alles nu van beton is (?).

Maar… ik hou nog wel van strandtentjes, een borreltje en lekker relaxen!

Lekker op het stand liggen met een cocktail en af en toe wat snorkelen of een duik maken. muziekje op de achtergrond, showtje hier en daar… je kent het wel.

Luxe is absoluut geen eis, geen me ergens waar ik kan slapen en ik ben tevreden. gezelligheid en sfeer is des te belangrijker!

Waar moet ik heen? :slight_smile:

gr.
Ivo

Hoi Ivo,

Haha wij zijn in de 50 en nog houden wij van het Backpackerssfeertje :slight_smile: Nemen gewoon de kinderen mee en die vinden het ook top.
Kho Phangan zijn wij drie jaar geleden geweest en waren verrast hoe heel Thailand veranderd is in die 20 jaar dat we niet gereisd hebben. Het eiland is heel goed bevallen. Wij zaten aan de rustige kant een klein stukje lopen van een heerlijk strand. Wij zijn op de bonnefooi gegaan en bij aankomst van de boot gegokt dat daar weer allemaal mannetjes stonden die ons hun huisjes wilde verhuren. Wij zijn beland bij Bounty resort een heel lekker relaxt domein. We hadden leuke kamers die schoon waren en met een badkamer met een werkende douche. :slight_smile: Lekker eten, en bij de buren kun je zo naar het strand lopen. Is ons 3 dagen lang goed bevallen.
Veel plezier!

hoi ben vorig jaar nog in Chaloklum geweest in Koh pangan.
een zeer rustig en zeer mooier stranden daar vind je ook een restaurant met als uitbater een Nederlander je kan er lekker eten
En als je wil gaan duiken mijn zwager kan daar wel bij helpen die is er namelijk duik instructeur makkelijk alle uitleg in het nederlands
Mark is wel een Vlaming net zoals ik trouwens
Ook mooie bungalows met zicht op zee enkele meters van het strand gelegen
Prettige vakantie
Chris

Wij zaten in de Salat Hut in Haad Salat. Supergoed bevallen, vanuit het zwembad stap je zo het strand op. En vanaf het strand stap je zo een ander tentje binnen. Heerlijk