Hoi,
Wij (2 volw en 2 kids van 2 en 4 jaar) willen graag naar koh phangan en ik ben al dagen aan het zoeken naar accommodatie waar ik een “goed gevoel” :slapen:
bij heb. Ik heb me tot nu toe vooral gericht op Thong Nai Pan. Graag hoor ik van anderen welke strandjes ook leuk zijn (evt tip voor accommodatie) Bij voorkeur niet in de buurt van Fullmoonparties maar het hoeft ook weer niet in de middle of nowhere. Het liefst zitten we met een bungalow op het strand (en dan ook nog bij voorkeur met 2 slaapkamers)
Het hoeft trouwens niet low-budget…ook geen 5 sterren…gemiddeld.
Alvast bedankt voor de moeite!
Globetrotterje :dag:
ps: we gaan ook naar Ko Chang…dus ook tips hiervoor zijn van harte welkom
over koh panang kan ik niet zo veel vertellen daar ben ik zelf alleen maar geweest voor de full moon party en verder nog wel een dag rond gereden op brommertje maar verder geen ervaring maar je zu het een aan MiloPhanang kunnen vragen hij woont daar en is vrij actief onder het kopje ervaringen met en dan bij koh panang
verder vraag je informatie over koh chang maar dan is het wel handig voor ons om te weten welk koh chang je bedoeld er zijn er namenlijk 2 één in de andaman zee en eentje in het oosten
ik denk dat jij die in het oosten bedoeld dit is het op een na grootste eiland van thailand en hier kan je in diverse plaatsen een bungalow aan/op het strand huren de meeste keuze heb je in white sand beach
Bedankt voor je reactie!
Ik bedoel inderdaad Ko Chang in het Oosten (in de buurt Bangkok…in vergelijking met andere eilanden) Ik ben er zelf een aantal jaren geleden geweest maar weet echt niet meer waar ik geweest ben. Kan het ook nergens terug vinden.
hier wat info over koh chang in de golf van thailand
Het noorden, white sand beach, klong prao en kaibe beach is eerder voor familie verblijf of voor wie graag in luxere hotels verblijft, lonely beach en bailan zijn heel gezellige backpackers stranden, met verblijf in alle prijzen, uiterst zuidelijk bang bao is voor wie van veel rust wil genieten
Ik weet niet wanneer je van plan bent om te gaan maar bedenk wel dat juli augustus het slechtste seizoen is aangezien het dan nogal heftig en lang kan regen , het eiland is dan wel bijzonder mooi, nogal woest, en de watervallen die er als ik me niet vergis ook 2 zijn zullen dan uiteraard het heftigst zijn
kom je echter voor alleen maar strand en luieren, is het niet de ideale tijd, er zijn ook heel wat mooie dagen maar pech als je die niet treft, mooi heet en droog weer hebben ze daar van half september tot mei
Kijk daar heb ik wat aan. Dankjewel!
We gaan in Maart dus dat moet goed komen. Ik ben er zelf destijds met oud en nieuw geweest. Nog erg ziek geweest van goedkope rum…haha!
haha ben er zelf ook een keer met oud en nieuw geweest en ook ik heb toen heerlijk gefeest op het strand van wite sand beach en van de in mijn geval goedkope thaise whiskey ook een behoorlijke kater over gehouden
Ik ga in Augustus 2009 naar Koh Samui en omgeving dus ook naar Koh Phangan. Wij verblijven in Salad Beach Resort ****. Moet geweldig zijn zeggen mensen. Resort beschikt over airco en een zwembad en nog meer faciliteiten. Het ligt aan het mooie, witte zandstrand Salad Beach dat ligt in het noordwesten van Koh Phangan. Je kunt er ook goed snorkelen en er zijn goede verbindingen via het hotel te regelen voor de Fullmoonparty’s. Dit is de website van het resort: http://www.saladbeachresort.com/
hier staan een aantal beoordelingen: Salad Beach Resort (in Had Salad) in Koh Phangan, Thailand | Zoover