Strand bungalow op eiland

Hoi thailandgangers!

Nu horen wij er ook bij, we zijn nu bijna 2 weken in thailand. BKK, Kanchanaburi, Prachuap Khiri Khan en nu Khao Sok. Allemaal geweldig leuk.

Maar hierna willen we graag naar een eiland, niet te druk, snorkelmogelijkheden en een huisje op het strand. Liefst ook nog betaalbaar :-). Wie heeft de gouden tip voor ons? Vanaf hier is zowel Krabi als Surat Thani goed te bereiken als vertrekpunt voor ferry’s. Uit mijn Rough Guide haal ik niet genoeg zinnige informatie om de keuze te maken. HELP!

Morgen slapen we een nachtje op het CheowLan meer, daarna zouden we weer verder willen. Ik hoop echt dat jullie ons verder kunnen helpen!

Alvast heel hartelijk bedankt :kus:

Ik zou zeggen: Koh Phangan.
Daar hebben wij alvast een geweldige tijd gehad, met hutje op 't strand!
Scootertje huren bij Baco en het eiland rondcruisen:vak02:
Koh phangan is een zeer mooi eiland waar de hoogbouw nog geen voet aan wal heeft gezet. Veel mensen kijken wantrouwig richting de full moon party, maar als je het uiterste puntje Haad Rin (een beetje lloret del Mar aan de Thaise kust) ontwijkt is dit nog een zeer rustig en groen eiland.
De keuze is natuurlijk aan jullie, volgens mij zijn er zeker even mooie eilanden die wij nog niet gezien hebben…

Moesten jullie geinteresseerd zijn, wij sliepen bij mister Nice (ongelofelijk lieve jongen met mooie verzorgde bungalows en hutjes op 't strand, niet ver van Baco’s ‘residentie’ :wink: ) Ik geloof dat het ‘Nice Resorts’ of zo heette, maar Baco zal dit kunnen bevestigen.
Hier een paar foto’s die wij trokken op Koh Phangan: http://www.wereldwijzer.nl/jellebowski/albums/thailand-september-2010-ko-phangan

Alvast veel plezier gewenst met jullie reis!

Grts,

Jelle

Ik ben het met Jelle eens op Koh Phangan maak je de meeste kans voor het gene wat jullie zoeken. Voor hotels kan je Baco vragen maar je kan hier ook even kijken : http://www.kohphangan.net/

:dag:

Koh phangan zou inderdaad een prima keuze zijn, ook zou je kunnen denken aan Koh lanta

jelle zat in het nice sea resort in see thanu

longbay haad yao is ook een leuk resort

Hallo wij zaten met hetzelfde. Wilde ook graag een huisje op het strand was moeilijk hoor. Voor de sunami hebben we dit regelmatig gedaan maar nu was het zoeken. Wij gaan naar koh lipe erg rustig en green view beach resort hebben bungalows op het strand. en nog betaalbaar ook.
Veel succes :vak02:

iedereen bedankt! het is koh phangan geworden, we zaten in Baan Panburi. Erg leuk! Daarna nog naar Ko Tao voor nog meer snorkelen (Hinwong Bay en Sairee).
En nu helaas weer in Bangkok, vannacht vliegen we terug naar huis :frowning:

Helaas een einde aan je vakantie :frowning: Maar goed op naar de volgende toch :cheer: Goede vlucht terug!!

hoi,

was dit (baan panburi) in de buurt van de full moon party of heb je daar geen last van??

thanks
Miki

Hoi Miki,

Baan Panburi ligt aan een heel rustige baai. Ik was er niet tijdens Full Moon, dus ik weet niet of ze daar een enorm feest gaan maken. Dit was overigens wel echt een van de leukste plekken in Thailand. Wij hadden een simpele hut in de tuin voor 500Baht, maar je zit altijd vlakbij het strand en er heerst een heel goede sfeer. Zeer vriendelijke mensen en heerlijk eten.
Wij vonden het een aanrader, maar het ligt er uiteraard aan wat je zoekt.

1 like

De full moon party is op Haad Rin!