Koh Phangan bungalows

hallo allemaal ,
eventjes voorstellen ben gloednieuw op dit forum mijn naam is paul en ben 23, ahja en ben een belg (toegegeven als het op reizen aankomt zijn de nederlandse sites algemeen beter dan de belgische)

Ik ben van plan om midden tot eind februari in thailand rond te trekken en zou graag mijn laatste 4a5 dagen doorbrenge op koh phangan, nu is mijn vraag of het echt noodzakelijk is om vooraf een bungalowtje te boeken op dit eiland of niet. (ga al express niet als het full moon party is om die drukte toch al te ontwijken).

  • heeft iemand tips ivm niet al te drukke strandjes daar ?

groetjes

Hoi Paul,

Omdat ik zelf met een georganiseerde reis op Koh Phagnan ben geweest, kan ik je niet informeren of je een bungalowtje wel / niet vooraf moet boeken. Wel ben ik op een heel rustig stukje van Koh Phagnan geweest in het noordoosten van het eiland geweest (alleen te bereiken via een ‘dustroad’). Ik heb destijds gelogeerd bij Pen’s bungalows (Ao Thong Nai Pan Yai). Mijn bungalow was 20 meter van het strand en 's avonds op het strand was je echt de enige.

Groetjes, Esther

Hi,

Ik zat 2 weken geleden nog op Koh Phangan…
Ik verbleef toen in Seaview resort…aan het einde van het strand op Haat Rin, op Sunrise beach. Had daar een mooi hutje op het strand. Was schoon en netjes, ik betaalde daar 800 baht. Je loopt je hutje uit en kunt gelijk een duik nemen in de zee. Super!! Echt een aanraden. Je zit ook aan het einde van het strand, dus je hebt geen last van geluidsoverlast.

Succes.

Eender waar en eender wanneer … in Thailand vind je altijd wel een plek om te slapen.
Op voorhand iets reserveren, heeft als nadeel dat je gebonden bent aan een plek die je misschien niet aanstaat.