Villa/Bungalow Koh Phangan

Hoi!
Ik ga van 28 juni t/m 2 augustus met mijn vriendin naar Thailand. Een deel van de reis gaan een paar vrienden van ons ook mee. Het leek ons daarom leuk om tijdens de Full Moon Party met zijn 5en een bungalow of villa op het strand van Koh Phangan te huren.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en aanraders hebben? We hoeven echt geen zwembad of 5 sterren villa, we gaan vooral op het strand hangen. Het zou leuk zijn als het pal aan het strand ligt en er een paar hangmatten oid inbegrepen zijn, als het goedkoop is is dat mooi meegenomen.

Alvast bedankt!

Als je op de full moon party wilt verblijven dan moet je naar haad rin, daar heb ik geen tips want ik kom er zelden of nooit.

See thanu is een rustig strand waar je nog de oude backpacker sfeer hangt met bungalows op 20 meter vd zee

Chaloklam gezellig vissersdorp ook met bungalows op het strand.

Mae haad met vlak voor de kust een eilandje waar je met laag water naar toe kunt lopen ook 1 van de beste snorkel plekken op het eiland

Ban tai/kai ook goed strand.

Thong na pan mooi strand iets duurder en als nadeel redelijk geïsoleerd je moet as je ergens naar toe wilt een over deels onverharde weg.

Prijzen beginnen beginnen zo rond de 250 baht tot pakweg 25000 baht per nacht op Koh Phangan dus keus genoeg

Als je een dag of 3 voor de full moon party komt is er geen noodzaak om te reserveren kom je later dan kan het zijn dat je wat minder keus hebt maar je vind altijd wat

We komen waarschijnlijk 2 juli aan op Koh Phangan, 1 dag voor de party dus. Budget is iets van 250 euro denk ik, voor 3 nachten. 1 of 2 bungalows is allebei goed.

Veel bungalows die op booking sites staan zijn zo goed als uitverkocht. Maar ik heb ook gehoord dat er veel verhuurders zijn die niet op dat soort sites staan en daar ben ik een beetje naar op zoek.

We hoeven niet perse op het feest strand, ook omdat het daar zo druk is. Als het maar enigzins in de buurt is.

Het grootste deel staat niet op de booking sites als je op de boot zit zullen er al genoeg vertegenwoordigers vd bungalows op je af komen en op de pier staan er weer een hele zooi dus je vindt echt wel wat zeker voor jullie budget

Dit is goede info, thnx!

Denk je dat dit ook lukt voor een bungalow met 5 slaapplaatsen in de periode van 26-12 tot 04-01-2015?