Verblijf Full Moon Party ko phangan

kan iemand mij vertellen waar ik het beste kan overnachten tijdens de full moon party van 12 oktober. ik zie overal staan dat je minimaal 5 a 6 nachten moet boeken. maar wij komen hier maar 1 en misschien 2 dagen er voor aan en willen 1 a 2 dagen na het feest weg.

Wat is een goed resort/hotel voor 3 a 4 nachten tijdens ons verblijf daar.
met maximale reistijd van 15 min en natuurlijk niet al te duur, maar alles moet wel goed zijn.

en moet je minimaal 5 a 6 nachten blijven of kan dit ook minder.

tevens een andere kleine vraag wij zitten 9 oktober nog in chang mai wat is de beste en snelste manier om dan op ko phangan te komen?

Hallo,

Wat je ook kunt doen is op Koh Tao of Koh Samui verblijven en dan met de boot heen en weer. Dan ben je niet verplicht om daar zoveel nachten te verblijven.

dat zou inderdaad een optie zijn maar aangezien ik en me reisgenoot nog wel van een drankje houden is het misschien niet heel verstandig nog zo’n stuk te reizen na het feest. We zijn wel van plan om de 14 of 15e te vertrekken naar koh tao om daar een duikcursus te doen.
hoe zouden we dat makelijk kunnen combineren?

Hallo,

Dat ligt eraan je word gebracht met de boot en de volgende dag pas opgehaald. Ik ben bang dat als je maar heel kort op Koh Phangan wilt blijven het je niet gaat lukken. Koh Samui is 25 min met de boot varen dus niet echt heel ver van Koh Phangan.

er zijn zat resorts waar je niet voor 5 a 6 nachten hoef te boeken alleen vind je die niet online.

Op de boot richting koh phangan zal je al worden aangesproken of je een bungalow wilt boeken.
dat zal 1 dag van te voren ook nog lukken omdat oktober nooit zo druk is misschien niet in haad rin zelf. ik zou op de boot niet boeken, ook als ze zeggen dat alles bijna vol zit tenzij je echt in haad rin wilt zitten want echt okt. is vd rustigste maanden en op de pier staan ook nog zat mensen die je een bungalow willen verkopen.

gewoon gaan en je vindt zonder te boeken heus wel iets gegarandeerd.

hoe eerder je komt hoe meer keuze dat wel.

hallo vinnied,

ik las je bericht, was ook opzoek naar dezelfde informatie.
wij reizen ook ± 9 okt van chiang mai naar koh samui en zijn 12 oktober bij de full moon party . ( is de planning teminste )
dus zal de berichten ook volgen :wink:

Je kan even goed wat verder van Haad Rin (het strand waar de full moon party doorgaat) verblijven. Hier zal je waarschijnlijk meer verblijfplaatsen vinden en slaap je veel rustiger. En eerlijk gezegd, wij vonden andere stranden op het eiland vaak ook veel mooier… :wink:
Hehe, misschien zit ik er dan ook wel weer. Was van plan om nog eens op Phangnan te geraken in oktober. Als het weer het toelaat, ten minste…

Als je op het eiland blijft slapen, kan je met een songtaauw (soort pick-up taxi) heen en weer naar haad rin voor de party.

Grts,

Jelle

Btw, wij zaten in nice sea resorts: zeer ruime tweepersoonsbungalow met airco, op het strand voor iets van een 1000 Bht, maar ze hebben ook goedkopere opties. Vlak bij een leuk dorpje met goede eet- en drinkgelegenheden: Ban Si Thanu.

hallo
ten eerste bedankt voor de reactie hopelijk komen nog meer mensen met tips. Alleen na een tip van moira ben ik eens gaan kijken na een eventuele andere oplossing en dat is om eerst na koh tao te gaan. Hier wilden wij toch al heen voor een padie cursus dus zijn we misschien van plan om dit 10 en 11 te doen en op 12 na full moon, 13 kater en 14 en 15 de cursus af te maken. Mits dit mogelijk is en heb deze vraag dan ook bij 1 van Ned. duikscholen neer gelegd dan hebben ook altijd nog de mogelijkheid om na de full moon te overnachten op koh phangang of terug te gaan met een soort party boot.

cheryl anders stuur me een berichtje misschien kunnen we zo ook nog wat tips of ideeën uit wisselen.

als bewoner van koh phangan kan ik je zeggen wat ik al eerder schreef het vinden van accomodatie in oktober is geen probleem en jje hoeft dan echt niet voor 5 a 6 nachten te boeken

Geldt dit ook voor september?

september is ook geen probleem als je niet perse in haad rin wilt verblijven en je komt op de dag van full moon aan. alsje een paar dgn ervoor aankomt is ook haad rin geen probleem

1 like