Tips voor Full Moon party accomodatie

Beste Forummers,

Zijn er mensen die mij tips kunnen geven voor een leuke accomodatie op Koh Phangan voor rond de Full Moon Party.

Ik wil naar de FMP van 1 september, en bijna alles wat ze aanbieden op de bekende hotel sites en wat betaalbaar is, is al volgeboekt.
Ik zoek iets van tussen de 30 en 40 euro per nacht en niet te ver van Haad Rin.
Ik wil het liefst van te voren al reserveren zodat ik zeker weet dat ik al wat heb en niet een paar hotels af hoef te gaan.

Dus als iemand tips heeft, over een hotel die ik online kan boeken hoor ik dit graag.

Alvast bedankt.

als je een dag of 3 voor de Full moon arriveert dan heb je zo wat gevonden op de boot zijn er al zat gasten die je accomodatie willen verkopen en op de pier komt daar nog een vrachtlading bij. Veel resort hebben geen website of staan niet op de bekende boekingsites.

Ik ga er pas de 31e naar toe. Daarom heb ik liever dat ik al van te voren iets heb geregeld

Check eens ‘nice sea resort’ vlak bij het dorpje Bang Bao. Ver genoeg van het feestgedruis, mooi strand, meerdere opties vlakbij en toch vlotte taxi naar Haad Rin voor de full moon. Lieve mensen ook.

Grts,

Jelle

Ik heb inmiddels bij Friendly Resort & Spa gereserveerd. Ik zag dat deze nieuw bij Booking.com erbij is gekomen. Is maar 5 minuten van Het strand van de FMP vandaan. Ben toch wel van plan om het tot de late uurtjes vol te houden.

Iedereen bedankt voor de tips.