Fullmoon Party Ko Pha-Ngan 4 aug 2012!

Helloooo!

Mijn vriend en ik willen komende zaterdag naar the Fullmoon Party op Ko Pha-Ngan. Momenteel zitten we in Phang-Nga en gaan in de loop van de week die kant op. We weten nog niet precies hoe of wat. Zijn er meer mensen die zaterdag gaan? Lijkt ons leuk om met meerdere mensen te gaan!

Iemand tips om daar te komen? Accomodatie? Andere tips?

Thanks a lot!

Liefs, Savanne

Voor je verblijf zoek je best iets dat weg van Haad Rin ligt (het strand waar de party gehouden wordt). Check bijvoorbeeld eens de verschillende goede accomodaties (van goedkoop tot wat duurder) langs het strand bij het dorpje Bang Bao. Hier vonden wij het alvast zeer gezellig.
Gedurende de hele party rijden vele songtaauws (soort taxi’s) heen en weer om feestvierders af te zeteen en op te halen, dus vervoer naar de party mag geen probleem zijn. Als je wat contact legt met andere reizigers in je guesthouse, kan je gemakkelijk een taxi delen en zo de prijs wat drukken.
Wij zaten in ‘Nice sea resort’ vlak bij Bang Bao en waren hierover zeer content. Zij hebben goedkopere en iets duurdere hutten op het strand. Naast de Nice sea vind je nog een stuk of wat acco’s.

Nog een tip voor de full moon: blijf van de pilletjes, poedertjes, conische sigaretjes en aanverwanten. Op deze feesten zoekt de politie actief naar naïeve gebruikers en in Thailand kom je er vaak niet goedkoop vanaf. Hou het bij de obligate ‘Buckets’.

Alvast veel plezier!

Grts,

Jelle

Dankjewel voor je reactie. We hebben geboekt bij Nice Beach Resort, ziet er erg leuk uit!

Liefs, Savanne

in tong nai pan yai is een behoorlijk eindje weg vd full moon party

Nice Beach ken ik niet. Wij zaten in ‘Nice Sea resort’. Laat me weten of het de moeite was.

Grts,

Jelle

verblijven jullie in het plaatsje Phang-Nga tussen krabi en phuket? toevallig bij manoragarden? al gekeken bij de heaven en hell tempel/complex disney world in thailand maar dan de hororversie.

Wij slapen in sea garden 2! Super leuk, wel verder weg maar prima te doen met songthaews!

dat is bij mij in de buurt, veel plezier vanavond. heb je al gegeten bij de bbq tent big mountain tegenover seagarden 2 120 baht onbeperkt eten.

Leuke buurt!! :slight_smile: Zijn we nog niet geweest nee, misschien vanavond, een goede bodem voor fm party leggen! En anders morgen, thanks voor de tip!