hallo, wil graag een hotel boeken op sanur/ legian of seminyak wat aan het strand ligt, maar weet niet welke plaats ik moet kiezen, de een heeft hoge golven en onderstroming de ander is laag water 30 a 50 cm.
wie kan mij helpen
alvast bedankt, Marian
Wat wil je?
Ga je met kleine kindjes, dan wil je geen plaats met te hoge golven en onderstroming. Wil je pootjebaden, dan kun je op beide plekken wel terecht. Wil je zwemmen, dan zul je bij het ondiepe strand een stukje moeten lopen. Bij het strand met onderstroming moet je goed de vlaggen van de kustwacht in de gaten houden of het zwemmen wel veilig is.
De meeste hotels hebben sowieso een zwembad, dus relaxed zwemmen kan altijd wel.
Hallo Jenny
wij gaan met heel de familie, de jongste is 19 jaar. willen niet ver de zee in om te kunnen zwemmen. wat raad je me aan?
alvast bedankt. Marian
Lees eens op het forum wat in elk ‘stadje’ te doen is, en maak dan een keus. Rechtsboven in de hoek zit een zoekfunctie.
Seminyak is een beetje hip, sanur vind ik nogal gezapig en Legian is naar mijn mening van alles wat.
Zelf zit ik meestal in Kuta omdat ik daar veel vrienden heb. Dat is ook de plek waar de meeste nachtclubs zitten en waar veel surfers zijn. Eigenlijk heb ik daar niks mee, ik zoek altijd een rustig plekje ![]()