Welk ondergoed voor Thailand?

Ik wil graag goed en droog ondergoed als ik naar thailand ga. Wat voor ondergoed en welke merken zijn goed?

Draag zelf boxershort van D&G,Armani,Bjorn Borg allemaal goede kwaliteit.

En ik vind goed zitten… Je hebt ook vrouwelijke boxershorts maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.lol2lol2

In ierder geval sterkte met je zoek tocht naar het vinden van passend ondergoed :chin:

Ik zou ook niet te veel meenemen; er is genoeg leuke kleding te vinden voor een schappelijke prijs hier in Thailand.
qua merken:ikzelf neem gewoon boxshorts mee,voel me eerlijk gezegd gemakkelijker in mijn vel.
Voor de rest betreffende vrouwelijk ondergoed,moet ik spijtig genoeg passen op jou vraag.
Kan alleen maar zeggen dat als je naar Thailand gaat,dat je luchtig moet gekleed zijn(ivb:de warme temperaturen)geen fluwele ondergoed meenemen!
Katoen slorpt het zweet op en is ideaal als je ergens op trekking bent.

Ik zou inderdaad niet al teveel meenemen je kan het daar kopen of wat je meeneemt wassen.En buiten dat als je ook naar een eiland:vak02: ofzo gaat heb je meer aan een extra bikini .

Wanneer ga je?

absoluut zorgen dat als je naar Thailand gaat en naar een eiland 2 of 3 sets bikini meenemen dat is wel handig omdat je voor een groot deel op een eiland daar in loopt.
Verder ondergoed zeker katoen en lycra absorberen het beste.

Ik ga in januari en waarschijnlijk het jaar erop ergens in juni. Ik had gelezen en gehoord dat je geen katoen en nylon ondergoed mee moest nemen. Ik heb geen kleine maat dus ben bang dat ik daar niet zo snel iets kan kopen.
Lycra draag ik thuis ook, dus dat zal daar dan wel van pas komen :slight_smile:

Nylon is zeker niet handig. Want als je in de hitte bezig bent dan gaat het niet lekker zetten…
maar als bikini (zwemmen) is nylon wel handig…

Je spreekt uit ervaring Iyong ? lol2lol2

Januari is een mooie tijd om heen te gaan Juni vind ik zelf een beetje te warm haha Maar dat is voor iedereen gelukkig anders.

je moest eens weten Dave ik ben een ijdel mannetje…:chin:

Als je traint dan wil je wel een strak lichaam hebben en er ook goed utzien

Wat draag je normaal? Waarom zou dat niet goed zijn voor in Thailand? Ik ga voor Thailand echt geen speciaal ondergoed kopen!

Ik heb trouwens gewoon van de Hema. Niets mis mee. 100% katoen (katoen absorbeert goed!) en het zit prettig. En de prijs is ook nog eens heel schappelijk.

Of Zondergoed… Lekker fris aan de vis…:vak02:

lol2lol2lol2

Verklaar je nader,Jelle???lol2lol2

Moet ik toch geen tekeningske bij maken, hé Georges…?lol2

wat een onderwerp wat voor ondergoed moet ik meenemen.