Begin Januari ga ik naar Ambon.
De tickets heb ik zelf geboekt via internet, nu ben ik opzoek naar een hotel dichtbij jakarta Airport en het liefst met een shuttle service om te tussenstop van 11 uur te overbruggen voordat ik richting ambon vertrek.
Iemand Tips??
Hoi,
Vorig jaar hadden we ook een periode van een dag te overbruggen op de terugweg van Ambon via Jakarta naar Amsterdam.
We hebben toen gekozen voor hotel FM7 vlakbij het international airport van JKT.
Dit hotel is super goed en modern, met gratis haal en breng service.
Hieronder heb ik de link voor je.
Succes.
Groet A.
is het wel de moeite om een hotel te nemen als je maar 11u heb tussen landen en opstijgen ?
In jakarta ga je waarschijnlijk van de internationale luchthaven naar de domestic luchthaven moeten gaan ( daar is een gratis shuttle bus voor dus geen taxi nemen ) eer je je baggage hebt , de shuttle bus hebt genomen en weer ingechekt zijt is er toch al wat tijd verlopen hé .
je kan ook even jakarta bezoeken na je terug ingechekt zijt of op de luchthaven wat slapen .
Hoi Jan 13,
Nou, ik weet niet hoe jouw conditie is, maar als ik 's morgens om 07.00u. vanaf Pattimura (AMQ) vertrek met een tussenlanding dan ben ik door alle stress etc. redelijk uitgeblust als ik in Jakarta arriveer!
Dan is het lekker om bij aankomst in een hotel even te douchen, eten, zwemmen etc. voor dat je dat hele eind weer moet overbruggen naar Amsterdam…
Maar ja, ieder zijn eigen ding dus.
Greetz. A.
Hoi Andrarinyo ,
Op de terug weg heb je gelijk , maar dan neem je best een dag tussen domestic en internationale vlucht omdat de tijden van domestic nogal kunnen tegenvallen .
Stress bij het reizen heb ik wel niet .
Waarom zou je wel stress hebben ?
Greetings Jan
Hoi Jan 13,
Nou, ik krijg altijd stress als ik moet vliegen, is niet mijn hobby blijkbaar…
Anderzijds wil ik na vertrek uit Ambon manise zsm weg uit Indo., omdat ik weer zsm naar Olanda wil, vandaar dus stress.
Ik weet het, stress is niet gezond, maar je moet er wat voor over hebben zeg ik altijd maar.>>>
Grtz. A.
Op het vliegveld zelf heb je een hotel. Ideaal.