Goedkoop hotel vlakbij vliegveld?

Ik vlieg 7 januari naar Thailand, maar maak een tussenstop in Indonesie. Ik ben hier op zoek naar een goedkoop hotel voor 1 nacht zo dicht mogelijk bij het vliegveld. Heeft iemand een tip?! Heel graag!

Over welke stad heb je eigenlijk ? Is Het Medan ? Jakarta of Den Pasar ?
En waar kom je vandaan , vanuit het Westen van Thailand of van uit het Oosten ?
Als het Jakarta is moet je hotel zoeken in Jakarta , in het bijzonder Jakarta Barat(West) . Het beste is als je in Jakarta Pusat (centrum) logeert.
Zie aparte topic hotels in Jakarta .
Als je zo dicht mogelijk bij de vliegveld wil , dan kan je mss in Tangerang , de stad waar de vliegveld ligt zoeken.

Ik zou zelf Jakarta Centrum nemen , ik denk dat er weinig te doen valt in Tangerang , tenminste als je de stad Jakarta wil bekijken.
Tangerang - Jakarta is te vergelijken als Hoofddorp en Amsterdam .

Hoihoi,

Ik vlieg met Andrea mee, en het gaat echt alleen om een nacht slapen. We vliegen van Dusseldorf naar jakarta, waar we 1 nacht gepland hebben om daarna door te vliegen naar Bangkok. We willen er niets zien, het gaat echt alleen maar om een nachtje slapen zo dicht mogelijk bij het vliegveld, omdat we de volgende ochtend al vroeg weer doorvliegen.

Heeft iemand nog tips?!

Zo een eerste nacht moet je niet aan “goedkoop” denken, dat komt wel. Je kan het luxe, dus niet goedkope “Sheraton Bandara” via het internet boeken., en de volgende ochtend lekker verder. Als je de prijzen op het internet ziet valt het eigenlijk wel mee…

Just three kilometers from Soekarno-Hatta International Airport Jakarta, Sheraton Bandara Hotel offers a unique five-star, resort-style experience with warm hospitality and the convenience of an airport hotel. Located in the heart of the thriving, cultural metropolis of Indonesia, our hotel is just a short drive from Jakarta’s central business district. The city’s energy is close by, but the tranquil countryside that surrounds us makes it feel miles away.

Als je nog dichterbij wilt, dan zit je in de teringzooi van Tangerang, transithotel langs een drukke weg of zo, wel goedkoop natuurlijk.

Bedankt voor je antwoord.

We hebben daar een paar nachtuurtjes te besteden, dus denk dat we in Tangerang wel iets goedkoops kunnen vinden dan. Ik hoop dat ze ons bij het loket op het vliegveld kunnen helpen:)

je kan ook bij het fm7 resort hotel kijken sper dichtbij de airport en je word opgehaald en gebracht… daar verblijf ik ook de 14de van april

Reken daar maar niet op… Loketten vertegenwoordigen over het algemeen alleen de duurdere hotels, en ook taxi chauffeurs brengen je het liefst naar een plek waar ze commissie krijgen.

Word je bagage doorgelabeld naar Thailand of moet je uren vantevoren inchecken? Wanneer dat laatste het geval is, kun je nog wel eens bedrogen uitkomen.

(Ik heb zelf wel eens een nachtje geslapen op de houten bankjes van het vliegveld. Niet ideaal, maar te doen. En helemaal gratis!)