Welk genre van muziek neem je mee op vakantie?

De eerste is Drents en de rest Limburgs? Ge-wel-dig! :wacko:
Alles verstaan valt toch best tegen, ik woon ook maar in Noord-Holland…

Dan toch maar De Dijk of Van Dik Hout…

Van beide bands ken ik misschien vier liedjes, dus ik zal er nog wat meer opzoeken. Acda & de Munnik en Blof vind ik ook wel leuk.
We hebben hier ook Bertje Doperwtje, echt The Voice of Holland… :hihi:

OMG… Dat klinkt West-Fries :wink:

Alkmaar! :wink:

@ ZAAN : SMART !

Een reptiel

Ik mis hard-rock…

Sherlock :wink:

Kies je toch anders, mag je het helemaal zelf invullen.

Neen, ik heb mijn keuze al gemaakt en als “hard-rock” niet bij is, tja, dan heb ik gewoon pech…en uiteindelijk mijn bestaan is niet in gevaar, dus… ik vrees niets !
Een andere vriend(in)
Een reptiel:hihi:

Nu je hebt verschillende muziek genres, heb daar een keus in moeten maken,daarom dat ik ook nog een optie allerlei genres van muziek heb bijgevoegd om niemand voor het hoofd te stoten.

De muziek waar ik echt in geinteresseerd ben, komt van cd’s. Heb een collectie van ruim 1100 titels, die ik als backup in MP3 heb.
Als ik iets niet kan vinden of ik vind het overgeprijsd (of wil het eerst beluisteren voordat ik het koop), dan haal ik het altijd binnen met torrents (PirateBay, Demonoid, KickAss, etc.)
Overigens doe ik niet aan iTunes stores of zulke sites, ik weiger voor digitale content te betalen. Als ik ergens voor betaal, wil ik minstens iets fysieks ervoor terug krijgen. Kocht vroeger veel singels, dus tegenwoordig moet ik alternatieve versies downloaden sinds de maatschappijen geen singels meer produceren.

Tip. Kijk eens op Entertane.com dit is een overzichtssite met de meeste torrent aanbieders.

Ben je op “downloads.nl” geweest? Van daar heb ik gratis massa’s liedjes op mijn mp3…
Groetjes
Sopirla>>>

Wat ik luister valt hoofdzakelijk onder “Metal” en “Industrial”, maar ouwe Bowie en Led Zeppelin wil ik op reis ook graag luisteren.

En hard rock? en shock-rock? Iets à la ACDC, Alice Cooper (mijn idool, trouwens; ik ben naar zijn concert geweest, geschminkt zoals hij en hij is bij me gekomen …hij zong “Poison” naar me wijzend en ik heb een bad genomen in zijn ogen…en daarna was ik dood.
Iron Maiden, Metallica, Foo Fighters, Fun Lovin’ Criminals, Basement Jaxx…?

Dank, maar ik had anders al Torrents.to daarvoor. Maar als ik het op de door mij genoemde sites niet kan vinden, dan is het gewoon niet beschikbaar (mijn ervaring). Ik heb nog wel accounts op andere sites (BTjunkie, Isohunt, 1337x), maar het is zeldzaam dat ik er kom.

Via Google kun je overigens ook meestal alles wel vinden als je het sleutelwoord ‘torrent’ toevoegd. :wink:

Hallo Jurjenb, ik was juist bezig om je lastig te vallen op privé mail omdat ik vreesde dat je verdwaald en in de sneeuw tot boven je hoofd…maar goed, dit was een nachtmerrie !
Heb je tijd gehad om naar “downloads.nl” te kijken ?
Groetjes
Sopirla>>>

Heb wat geprobeerd daar, maar vind het wat onhandig werken. Meeste links werken niet of de liedjes zijn te zwaar gecomprimeerd voor mijn smaak. Voor de meeste MP3-spelers of computerspeakers zal het niet zo’n punt zijn, maar als audiofiel stel ik wat hogere eisen aan mijn muziek. :wink:

Eerlijk gezegd, ik ben zo druk bezig om onze “forum” vooruit te helpen (de “forum” is “my baby” geworden), dat alles en iedereen buiten de “forum” moeten wachten, en door “alles” bedoel ik ECHT alles !
Als ik een grap maakt, je zie het, maar sinds gisteren namiddag alles is zwart geworden en ik zou bloed kunnen drinken om de smaak van de venijn te doen spoelen !
Sorry, Jurjenb, maar ik ben in rouw…ik rouw onze mooie “forum”, zoals ik gekend heb !:crybaby:
Groetjes
Een ongelukkig reptiel

Ik nam tot nu nog nooit een “muziekdoosje” mee. Enkel de muziek die in mn hoofd bleef hangen op t moment dat ik vertrok. Nu met die nieuwe generaties MP3’s en I-Pods wordt het wel aanlokkelijker…
PJ Harvery, Amy Winehouse, ACDC, ZZ Top, Nirvana, Nina Simone, Rowwen Héze, Daan, Metallica, Rita Von Streich, Eric Clapton, Joe Bonamassa, Deus, Andreas Scholl, Anouck, Vaya Con Dios, BB King… Katastroof en de Strangers.

En dan vergeet ik er nog wel wat