Welk genre van muziek staat erop je I-pod,mp-3 speler als je op vakantie bent naar het buitenland?Hou jij van het rustige popmuziek of toch maar de beuk inzetten met stevige metal?
Stem in de peiling hierboven,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen.
Ik heb allerlei gestemd omdat muziek afhankelijk is van mijn stemming van dat moment.
Voor het vertrek naar Italie worden allerlei italiaanse liedjes opgenomen.Daar kruipen verschillende uurtjes in,geloof me.Want het moet de juiste mengeling zijn van plezierige en luisterliedjes,en het hardere werk.Dan vertrekken we en pas aan de Italiaanse grens zetten we ze op,en rijden we Italie binnen,de zon,de muziek,de sfeer rondom,geeft elke keer weer een wauw gevoel.:
Nu ikzelf ben een rustige persoon,ik beluister gewoonlijk op mijn I-pod rustige muziek waar ik me goed bij voel.(zoals country muziek,popmuziek)
Gewoonlijk neem ik van tervoren enkele liedjes op(frostwire)die ik dan beluister op de trein of op het vliegtuig.
Ik heb ook op allerlei gestemd, op mijn iPod staat namelijk van alles. Van André Hazes tot Andrey Gubin en van Klassiek tot Pop/Rock.
jean michel jarre gaat eigenlijk altijd wel mee, ook pink floyd en the doors
Ramses Shaffy en Country muziek. Elvis en Tom Jones + Udo Juergens
Van welke site download jij je muziek op je I-pod Danechka?
Nu nederlandstalige muziek staat ook op mijn I-pod Paulana !!en ja Ramses Shaffy met" sammy" is één van mijn favourite nummers.
Heb ook nog een paar thaise lovesongs op mijn I-pod staan,juist om in de goede stemming tekomen bij aankomst op Survarnabhumi airport.
Mooie muziek keuze Baco!!Vanwaar download jij je muziek?
Ik download het via het programma “VK Music Loader” en wanneer ik een liedje niet kan vinden via dat programma download ik het van YouTube.
En via welke website(s) download jij je muziek, georgessiam?
Vroeger van lime wire,maar die bestaan niet meer,ben overgeschakeld naar Frost wire.
LimeWire had ik ook, op zich een redelijk programma. Frost wire ken ik niet, is het een goed (en snel) programma?
Ik heb een hele combinatie aangevinkt. Sowieso is het al moeilijk om overeen te komen over de muziek met mijn vriendin, maar uiteindelijk vinden we wel middenwegen. ![]()
Wat pop, klein beetje reggae, wereldmuziek, jazz, manouche, etc.
Maar dat is doorgaans alleen als we met een auto op pad gaan. Zelf heb ik geen mp3-speler (geen behoefte aan) en ik probeer de laptop niet al te veel aan te raken.
Vind het eerlijk gezegd wat te ingewikkeld!,ook gebeurd het dat je een liedje aan het downloaden bent dat je hierna de melding krijgt dat het liedje auteursrechten heeft.
Een tip,moest je eventueel met frostwire opnemen,altijd in de lijst vanonder beginnen,want de eerste liedjes zijn dikwijls auteursrechtelijk beschermd.
Van welke site download jij muziek,Jurjen?
ff off topic:Jurjen kun je reageren als je tijd moest hebben,zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Ik denk dat ik het in dat geval bij mijn VK Loader hou, maar toch bedankt!
:chin:
Nu ikzelf ben geen computerfreak Danechka,laat je niet afschrikken wat ik hierboven heb vermeld! probeer eens,nadien kun je hem er eventueel eraf gooien!
Natuurlijk al de songs die je van frost wire hebt opgenomen worden in een safe map gestoken.
Haha, ik ben zelf ook niet echt een computerfreak. Ik kan mezelf redden met computers zolang het werkt zoals ik wil, maar wanneer het allemaal mis gaat ben ik er snel klaar mee… Voor de lastige dingen heb ik m’n vriend. :biggrin:
Overigens keek ik net even op m’n iPod en het merendeel van m’n muziek is toch Russisch (En ook redelijk wat Engels)… Ik wil wat meer Nederlandstalig, dus mocht je tips hebben op het gebied van Nederlanstalige muziek, ze zijn welkom!
Skik, Rowwen Heze, Janse bagge bend, Kartoesj
lol2