Welk eiland !?

Jullie kennen het vast, verliefd op Thailand.
Daarom de twijfel, een nieuw eiland, of terug naar het bekende !!!

gezien :
Koh Tao - relaxte sfeer en fantastisch duiken
Koh Phangan - Helaas de full moon party gemist. Zou alleen daarvoor terug gaan, maar anders niet.
Koh phi phi - geweldig feestjes sávond, maar het eiland zelf heb ik wel gezien !

Dit jaar zat ik te denken aan Koh Chang (bv lonely beach). (oct)
Online zoveel verschillende verhalen over Koh Chang. rustig/druk/mooi/saai/regen/veel locals etc

Het eiland lijkt veel te bieden overdag, maar is het s’avonds ook gezellig, backpackers, drankje feestje etc.
zo ja weten jullie dan leuk hutje aan 't strand !!!

Het lijkt je te gaan om backpackers en feesten. Dan moet je of naar Koh Phangan of naar Phi Phi. Ik weet niet wat de huidige stand van zaken is mbt de full moon parties op Phangan.

Je vond Koh Tao leuk, dan vind je Lipe misschien ook leuk. Plus het duiken is er veel beter.

Ik zit een beetje met een gelijkaardige vraag: ik ben al in Krabi geweest en heb Ao Nang gezien en ben van daaruit naar Railay gegaan. Ik wil terug enkele dagen een eiland bezoeken dit jaar maar mss is het te stom om terug naar hetzelfde te gaan, daarom was ik aan Koh Samui aan het denken, de moeite waard of toch maar terug naar Ao Nang gaan?

Er is een strand op Ko Chang wat redelijk aan je eisen voldoet: White Sands Beach , Independent Bo is waar de backpackers slapen.

Maarrr… mocht je daar uitgekeken zijn, is er nog een alternatief, beter en goedkoper dan waar je zat.

Sihanoukville (Cambodja) heeft stranden (weliswaar niet zo mooi als de Thaise stranden) , veel backpackers, en goedkoop bier.
Het is een uur of acht reizen van Ko Chang.
Het heeft drie eilanden die voor Thaise begrippen nog onontdekt zijn, en waar
het barst van de backpackers. Voor het nachtleven is er Utopia, en zo nog wat andere tenten.

Hans.

Ik vond Ko Chang geweldig, ben helaas niet vaak in het juiste seizoen in Thailand… Ik zou het doen!

dank dat er nog gereageerd wordt. In shinoukville ben ik al eens geweest, zelfde periode en toen was er geen feest bij utopia…
White sand beach klinkt idd best goed, weer eens wat anders. Naomi welke periode was jij er ?

Met kerst! Was super!