Welk eiland spreek jou het meeste aan in Thailand?

De vele kleine eilandjes rondom Phuket. Gewoon een strandje en de weidse zee. Enkel voor een paar uurtjes per dag maar hoor.
Koh Payam. Electriciteit via generators, geen asfalt, geen autos, lekker basic en momenteel nog zoals Phuket 20 jaar geleden was maar dan in het heel klein.

Ik heb nog niemand gehoord over ko thao. Mensen die ervaring hebben met verblijven hier? Lijkt me iets minder rumoerig als koh samui en koh panang en wil er graag in September naar toe om mijn vakantie af te sluiten met een weekje chillen en duiken. Is dat een optie (rond die tijd van het jaar?)

Ik zou dat te weten kunnen komen maar dat is dan pas in begin augustus. Ik ken enkele mensen die er al geweest zijn om te duiken maar ik zie die pas volgende maand.

je zit wel aan het eind van het regenseizoen, en heb dus alsnog kans op zonloze dagen, maar als je wil duiken is koh tao natuurlijk de beste plek om heen te gaan!! zeker de moeite om te bezoeken, schitterende stranden en een heel mooi vieuwpoint als je de zon wil zien dalen! have fun!!

Koh Thao is super relax en heeft prima accommodaties maar het kan er soms ook een beetje saai zijn als je net als ik er niet heen ga om te duiken :vak02:.
Alles op het eiland is eigenlijk ingericht op duikers. Maar jij/julie gaan om te duiken dus zeker wel een aanrader.

1 like