We willen 9 a 10 dagen besteden aan mooie eilandjes. We willen naar Ko Phi Phi en naar Railay beach/Ao Nang.
Hoeveel dagen moet je voor deze eilandjes/plekjes uittrekken? ik dacht zelf aan allebei 3 nachten, misschien is dit teveel… of juist te weinig. Ik denk dat we dus wel tijd over hebben om nog 1 andere eilandje/plek aan te doen. Hebben jullie tips?
Nog een ander vraagje; Is er s’avonds wat te beleven in Railay beach of Ao nang?
Railay beach is 1 van mijn favoriete stranden. Valt niks te beleven verder, behalve een klim rots. Ao nang is best levendig, moet je van houden (toeristisch). Je kunt ervoor kiezen om in ao nang te verblijven en met een bootje overdag naar railay te gaan. Kan het je afraden om een dagtrip naar phi phi te boeken. Het beste is om daar een hotel te nemem
Via Wereldwijzer app
Bedankt lexie1988 voor je antwoord. Heb je ook nog een leuk idee wat we als 3e eiland of plaats kunnen aandoen? 
PhiPhi island is mooi maar of ik er nu wil blijven overnachten is een andere vraag, ben er al een paar keer geweest en nog steeds vind ik er mijn draai niet…mijn favoriet in TH en eilandgebonden is Koh Chang maar dat ligt niet in die regio die je opnoemt…
Railay Beach, via een speedboot vanaf Aonang daar 1 maal geweest, begrijp niet echt dat dat wordt genoemd als 1 van de mooiste stranden, on te kajakken was het wel ok.
Doch Koh Lanta ia dan wel weer een favoriet van mij omdat (ik was daar met mijn auto ) ik daar wel nog mooie echte stranden heb ontdekt. zonder massatoerisme weliswaar.
Koh Hong is ook een goed alternatief. Niet zo toeristisch. Mooie lagune en mooi strand
Via Wereldwijzer app