Rondreis Juli met vriendin

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels 3 keer in Thailand geweest, wat een heerlijk land! Ik ben nu 21 jaar, en wil samen met mijn vriendin naar Thailand in Juli.
De vorige keren in Thailand heb ik voor mijn gevoel al best veel gezien, onder andere Koh Tao, Koh Phangan, Koh Samui, Phuket, Koh Phi Phi, Koh Chang, Ayuthaya, Chiang Mai en natuurlijk Bangkok.
Vorig jaar was mijn laatste keer in Thailand en na toen 5 jaar niet in Thailand te zijn geweest viel het me op hoe snel het met het toerisme is gegaan… Waar ik de eerste keer Koh Phi Phi nog erg leuk vond, vond ik het nu echt te druk! Eigenlijk was dit ook al het geval op Koh Phangan, waar ik eerder een heerlijke tijd heb gehad op Haad Yao Beach, maar dat is ook niet meer wat het was.

Nu is mijn vraag aan jullie: Kunnen jullie mij mooie plekken aanraden waar het in juli nog lekker weer is en waar het nog enigszins rustig is? We zijn van plan om voornamelijk eilanden te bezoeken, maar bijvoorbeeld Kanchanaburi vond ik geweldig, heerlijke atmosfeer hangt daar, dus dat mag ook!

Alvast heeel erg bedankt!

Hoi Djurre,

Wij zijn afgelopen zomer op Railay beach geweest. Dit is een eilandje op 15 minuten varen van Ao nang (Krabi). Het bestaat uit een westelijk en oostelijk gedeelte. Je hebt dus keuze uit 2 stranden, allebei erg verschillend van elkaar. Alles binnen loopafstand. Een hele relaxte fijne sfeer en naar onze mening niet te druk. We hebben bewust de drukte gemeden in Krabi en Phuket. Maar of het voor jou de moeite is om daar helemaal naar toe te reizen…dan zou je in de omgeving ook nog wat andere dingen kunnen doen.

Succes! Groetjes Jenya