Over twee weken vertrekken wij naar Thailand, helemaal de route uitgestippeld, maar nu zit ik met de laatste 2 weken, willen een eilandje bezoeken om nog even bij te tanken. Maar welke is nu het beste om te doen, aangezien mei op bepaalde plekken regenseizoen is…
Wie kan mij tips, advies hierin geven, alvast super bedankt…
Nu nog maar hopen dat met nu en twee weken de toestellen weer de lucht in gaan.
Voor informatie per regio/eilandengroep, check hier eens. Op t eerste zicht lijkt Koh Samui en eilanden er rond, en Koh Samet,… wel een goede keus. Veel info over reizen in t regenseizoen.Thailand Bali and Other Beaches and Islands: Wet Weather Information
Gebaseerd op deze site ben ik erover aan t denken om eind september Koh Chang en Koh Maak te gaan doen. Op dat moment zou het daar dan weer beter zijn. Sowieso het weerbericht ter plaatse wat in de gaten houden. Algemene trends zijn niet altijd representatief… En zoals onze aarde op dit moment rommelt en gromt…:wereld::tear:
Tik op google Trang Thailand in en je krijgt een waaier van kleine eilandtjes en resorts van luxe tot basic-hut.
Alleen jullie en de zee, geen jetskis mogelijkheid om boot (met driver) te huren en even de andere eilandjes te piepen alook de emeraldcave te bezoeken en te snorkelen.
Trang ligt in het zuid-westen en is met de nachttrein of het vliegtuig (morgen en middag) vanuit Bkk te bereiken.
MVG Frank
Dank jullie voor de info, denk dat het Koh Phangan gaat worden, niet te groot en niet te klein, en je kan zo ook naar andere eilanden hoppen, nu nog een leuk bungalowtje zoeken,