Welk biertje drink jij graag als je uitgaat in Bangkok?

Pub street in SR heeft inderdaad wel een leuk aanbod!

Niet alleen Pub Street. Vorig jaar in een “literair” cafeetje ergens achter dat “shoppingcenter” waar oa Swensen’s en Pizza Company in zitten, op een verloren avond een whisky besteld, (a single malt if you have one?) en ze boden me een Bowmore 16yr aan. Gelijk een dubbele measure, dan was de fles leeg. Dan vroegen ze me nog met een bevend, vragen stemmetje “one Dollar okay, mister?”… ja, dat was okay. Ik heb ze drie dollar gegeven en ben ze s’anderendaags een reeks gelezen boeken gaan brengen.

Jammer dat ik ze op mn laatste avond eerst maar ontdekte.

Er zijn zo van die plaatsen die je direkt in je ziel treffen, zo sympathiek, ontwapenend naïef, onschuldig, maar gedoemd om te verdwijnen…

Nou als ik de peiling bekijk heeft niemand gestemd op de optie: geimporteerde bieren.
Misschien zal de hogere prijs die ze vragen er iets voor tussen zitten,of heb ik het mis met mijn redenering?

Onbetaalbaar!

Denk het wel Georges en is waarschijnlijk ook een reden waarom tot nu toe niemand stemt op Geef mij maar een lekkere cocktail. Nu ik er over nadenk… Moet bekennen dat ik in BKK cocktails heb gedronken, maar alleen in het gezelschap van een jongedame. De straatcocktailbarretjes in de nacht rond Khao San en Sukhumvit vind ik best aardig om eens wat smaken te proberen!

Axel,

“De straatcocktailbarretjes in de nacht rond Khao San en Sukhumvit vind ik best aardig om eens wat smaken te proberen!”

je hebt t over cocktails of…?
:nadenken:lol2

:biggrin: Wat denk je dan Fisherking!? Zeg altijd elke avond tegen m’n vriendin “schat…ben zo terug…ik ga weer even een vergelijkend warenonderzoek doen bij de straatcocktailbarretjes…”

http://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/extra/biggrin.gif