Ik vroeg mij af of het mogelijk is om een bikini (voor mijn vriendin) te kopen… geen maatje thai, en korte broek??
Ja hoor, geen probleem.
Zeker in de grote warenhuizen zul je alle maten vinden.
En goedkoop.
waar zo al???
Super bedankt!!
Belangstelling voor een nieuwe bikini Georges?
Er zijn meerdere grootwarenhuizen maar wij gaan meestal naar de MBK.
mvg
Ik heb de juist maat niet,steven!!!,maar mijn vriendin kan wel een zwempak gebruiken,gewoonlijk spring ze in het water met haar kleren aan,zoals elke thaise.gegroet:georgessiam.
Er is van alles en dan nog wel wat te koop in Thailand’s warenhuizen.
Alles is in Thailand te koop
.
niet alles hé Jan!! mijn merk van sigaretten hebben ze daar niet,ha ha ha!!ik mag geen reclame maken zeker,over het merk?Maar het is wat je zegt Jan,alles is te koop in Thailand"vraag en aanbod"!!gegroet:georgessiam.
Helaas is niet alles wat wij in Thailand kopen hier te vinden. Mijn gedachten gaan plotseling nu uit naar Chang. Misschien maar goed ook want dan zou ik waarschijnlijk schrikken van de prijs.:drugged:
Ton
Het kost je dan een ritje naar Amsterdam, maar tegenover de Makro zitten diverse Aziatische groothandels waar je ook als particulier naar binnen kunt en een hele doos Chang kost ongeveer 20 euro, laat ik nu wel nog een flesje Singha in me koelkast hebben staan :D, wat goed dat je me daaraan herinnerd, sorry Ton maar ik zal aan je denken.
Ondanks dat ik zelf ook rook (jammer genoeg), zou ik willen dat men eigenlijk nergens ter wereld mijn merk verkochten, dan ff of topic maar dan gaan we in Nederland nog meer belasting betalen :drool:.
Recht’s naast het sao paulo hospital in Hua-Hin is een levensmiddelen zaak waar je zelfs spruitje’s :retard: kunt kopen, niet dat ik daar behoeften aan heb ofzo, maar belangrijker dan die domme verslaving.
Misschien een idee voor een nieuwe Topic:
Wat vind u als (niet) roker van die lugubere afbeeldingen op pakje’s sigaretten in Thailand:
Geweldig Top Thai’s.
Het is te hopen dat er niemand van dit forum verslaafd is aan spruitjes. Dan wat betreft de Singha’s en Changs. Mijn zoon, ook al een Thailand-freak, zei zojuist dat bij de Azië-toko’s in Rotterdam hele dozen verkrijgbaar zijn.![]()
Ton
Ps Er staat hier een Bavaria koud.
Dat is natuurlijk zo, Rotterdam is wat makkelijker voor jou en stikt van de aziatische toko’s, bijna allemaal weggegaan na al die loze belofte’s door de Gemeente Amsterdam de beloofde uitbreiding van “China Town” is er nooit van gekomen.
Maar nu eerst een …
Hallo Trekdrop,
Leuke vraag. Bijna alles is in Bangkok te koop. (behalve trekdrop) Voor veel westerse vrouwen is het echter moeilijk passende bikini’s of BH’s te vinden. Het antwoord is dus “ja” maar de spoeling is voor westerse maten beperkt. Beste kans heb je bij “super Sport” in Central shopping Malls.
Andre Breuer