Waar shop jij het liefst in Bangkok ?

Thailand, een waar paradijs voor shopaholics ! Maar waar ga jij nu het liefst shoppen als je in Bangkok bent ?

ik ga het liefst naar de kleine winkeltjes in china town

Future park in Rangsit, het is de grootste met een goede mix van goedkope en dure zaken.
En… 500 meter van mijn huis…:biggrin::biggrin:

R.

Wij gaan maar voor het derde jaar naar Thailand en kennen enkel in BKK de MBK ( wij verbliven er amper twee dagen)maar mijn vrouw vind het maar niks. Wie weet beter?

Weet iemand waar je goede sneakers kan kopen in Bangkok?

Nike SB en Vans ed

de Chinese wijk

Shopaholic, overal waar er maar winkels zijn en airco’s.

Als ik in NL ergens een hekel aan heb…

In BKK doe ik het met plezier, omdat je weet dat je zooooooo veel geld uitspaart.

Het eerste wat ik doe is overhemden uitzoeken bij mijn vaste kleermaker,
het laatste wat ik in de vakantie doe is die overhemden ophalen.

Vaste plaatsen waar ik altijd kom:
Chatuchak
MBK
Pratunam
Panthip Plaza

Verder loop ik altijd even de nieuwste shoppingmall in die ik in de buurt
van Siam Square in, niet om te kopen, maar om even de Bangkokse gekkigheid op te snuiven. De kerstboom van 25 meter hoog of de
Porsche-dealer op de vijfde etage, dat werk.

Ach, dat ken ik maar al te goed ! Heb in NL een hekel aan shoppen, maar als ik in Thailand ben, vind ik het geweldig !

Een kennis van me heeft in Thailand 2 foto’s na laten schilderen.
Is dat ook mogelijk in Bangkok ?

Waar moet ik zijn en hoe lang is de wachttijd ?

Gr Searcher

ja dat kan bij het MBK weer ik we hebben er nog naar staan kijken. Ik weet niet wat het kost en weet ook niet hoe lang het duurt ik weet alleen dat het mogelijk is.
Ik ben gek op MBK daar kun je alles krijgen wat je maar wilt en souveniers zijn er ook prima te krijgen.

gr van Moira

Ik heb plotseling wat te doen als mijn vrouw in Nederland naar de winkels wil. Dat weet ze want meestal vraagt ze het aan mij wanneer er een vriendin bij is. Maar in Bangkok ga ik mee. Het maakt me niet uit waar. Zelfs in die peperdure malls kom ik. En dat wil wat zeggen.
Ton:tongue:

…muv JJ-Market en de Patpong lopen we ze allemaal af; je loopt zelfs de Big-C en Gaysorn t.o. Central World binnen. De financiele aderlatingen zijn echter het meest merkbaar in het MBK; daar loop je echt leeg.

Groet,
Joe

up

net weer een weekje terug van een heerlijke maand thailand.
het was voor mij de 3e keer en de thailandkoorts heeft me nu definitief gegrepen…haha
shoppen…heerlijk toch…MBK is fantastisch…gewoon een dagje uit is dat!
na het shoppen een bioscoopje pakken of een uurtje bowling en eten in 1 van de vele restaurants…
ook suan lum night bazar vind ik leuk…
chatuchak is wel erg druk…
pratunam fashion mall met de foodcourt boven…prachtig!
hoop in december terug te keren en in de toekomst me er te vestigen…

jeroen

In bangkok is het allemaal mooi om te shoppen maar ik zelf ga graag naar de avond marktjes en dan lekker eten en kleding voor dagelijks gebruik heb je daar ook vaak voor niet alte te duur (goedkoop)

Zit momenteel in het toeristische Phuket, eerst Bangkok , Chiang Rai , Chiang Mai en voor mij was de MBK de grootste aderlating hahahahah.