Over een maandje ga ik 2 weken naar Thailand. De reis start in Bangkok en gaat daarna richting het zuiden
(o.a. Kanchanaburi, Cha-am, Koh Phangan, Koh Samui, Khao Sok National Park) om vervolgens weer vanuit Bangkok naar huis te vliegen.
Waar kun je een beetje leuk shoppen? Merkkleding enzo?
Bijvoorbeeld op Khao San Road, en de Suan Lum markt in Bangkok. Maar ook op Koh Chang verkochten ze ‘Adidas’ trainingsjasjes voor 4 euro…
Wel oppassen bij de Nederlandse douane… nep merkkleding blijft verboden.
Zoals Jenny hierboven al vermeld heeft kan men voor zo’n dingen terecht in de MBK !
Je vind daar tassen, kleding, horloges, electronica, zonnebrillen, kortom alles.
Ook vind je merkkleding aan de Sukhumvit road bij Shopping Centre Emporium,hier vind je alle topmerken en speciale shops bij elkaar.
Behoorlijk aan de prijs maar een feest voor het oog (en een gesel voor de portemonnee )
Voor rommelkledij kan je altijd terecht in de Khao San Road,Pratunam Market naast Siam Square en natuurlijk de chatuchak weekend market.
veur de beter bedeelden onder ons is er Gaysorn Plaza, als je budget vrij ruim is,
kun je rekenen op een gratis shopping assistant… Raadpleeg even hun website.
Ik laat altijd hemdjes op maat maken als ik in BKK ben. Heel tevreden van en passen uiteraard perfect.
Altijd al gaan halen bij James Fashion. Grote zaak met ongelooflijk veel keuze. Er is ook nog een bovenverdieping waar de stoffen van een betere kwaliteit zijn. Dus best daar je keuze maken…