Welcome to Africa!!

(origineel bericht op be-more.nl)

Welcome to Africa!!

ik wil in eerste instantie jullie bedanken, dat jullie de tijd nemen om mijn saaie blog te lezen, zonder foto’s =P en natuurlijk bedankt voor jullie reacties!! Ik reageer er niet op maar ik lees ze wel Ik mis jullie allemaal!!! Maar Afrika voelt als mijn tweede thuis hihi^^ Het is heerlijk hier…

Helemaal welkom voel ik me zelfs door vogelstjes van hier… kreeg een vette vogelpoep op mijn ooglid tijdens daycare… hahaha!! wat Heerlijk om zo je dagje te beginnen… Deze week was weer voorbij gevlogen… 24 sept was een feestdag voor de kinderen van hier… Ze hebben Zulu gedanst het was echt awesome!! Die kinderen hebben echt een goede ritme gevoel veeel en veel beter dan ik natuurlijk…

Ik wil zo graag foto’s aan jullie zien maar het lukt maar niet… zucht
Gister hadden we ( twee andere vrijwilligers en ik ) eff een paar Friends afleveringen gekeken… Heerlijk van genoten natuurlijk…
Owja ben al wat beter van dat snotteren hoor… had een avondje vrij genomen om bij te komen =)

Ik krijg steeds meer respect voor de opvoedmoeders hier, ze werken 20 dagen 24/7 en dan krijgen ze 5 dagen vrij om naar huis te kunnen gaan… Dus wat we in Nederland hebben met pauze en dergelijks… wat hebben wij getroffen zeg…

Next week hebben de kinderen een hele week vrij… hopelijk kunnen we met de kinderen naar de strand gaan en zwemmen… YEAAAHHH

Sommige kinderen van hier hebben hiv of aids, maar dat merk je zelf wel op den duur wie er wel ziek zijn… Dat is wel heftig eigenlijk… maar iedereen is hetzelfde… Tenminste ik behandel ze niet anders dan dat ze zijn… natuurlijk…!!

Dikke X

(origineel bericht op be-more.nl)